Teisingas kuro priėmimas taupo pinigus

Danijos keltų kompanijoje „DFDS Seaways“ pradėta įgulų mokymo, kaip teisingai priimti į laivus kurą, programa.

Tai yra viena iš priemonių, kaip brangstant kurui mažinti laivybos kompanijos sąnaudas. Ši problema ypač aktuali tapo šiais metais, kai Baltijos jūroje pradėjo veikti sugriežtinti sudegusio kuro išmetimo į aplinką reikalavimai.  

Klaipėdos uosto direkcijoje prisimename pavyzdį, kai pradėjus nuosekliai ir tiksliai vertinti pagalbinių laivų, pagrinde locmanų katerių kuro naudojimą, jo sąnaudos sumažėjo beveik per pusę.

Kompanija „DFDS Seaways“, kurios laivai plaukioja iš Klaipėdos uosto, ėmėsi atrodytų paprasto dalyko – mokyti laivų įgulas, kaip elgtis su laivų kuru, kaip teisingai priimti jį bunkeruojant laivus. Ir efektas iš karto pastebėtas.

„DFDS Seaways“ laivuose pradėjus lankytis laivų kuro priėmimo inspektoriams, kurie ir moko įgulas, kaip priimti laivų kurą. Pastebėtas atvejis, kai į laivą neva priimta kuro 35 tonomis daugiau nei realiai įpilta. Pastebėtas ir kitas atvejis dėl 25 tonų netikslumo.

Abiem atvejais „DFDS Seaways“ vadovybė akcentavo, kad tai nėra sąmoningi piktnaudžiavimo atvejai. Tokios klaidos pasitaikančios dėl žinių priimant kurą į laivus stokos. Neįvertinamos techninės kuro priėmimo sąlygos, kuro likučiai laivo bakuose.

„DFDS Seaways“ keltai per metus naudota per 450 tūkst. tonų laivų kuro. Manoma, kad dėl įgulos narių nežinojimo, patirties stokos priimant kurą per metus galintys susidaryti nuo 7 iki 14 tūkst. tonų kuro trūkumai. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių