Pereiti į pagrindinį turinį

KLASCO krantines pritaiko didžiausiai krovai

2017-12-11 09:23

Uosto direkcija paskelbė konkursą kapitališkai remontuoti 7–9 krantines.

Vidmanto Matučio nuotr.

Tas krantines naudoja Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO). Tai yra vienos iš geresnių uosto krantinių. Jos rekonstruotos 2013-2014 metais. Tuo metu uoste dar nebuvo nuostatos gilinto jo laivybos kanalą iki 17 metrų. Krantinės buvo remontuotos ir pritaikytos 14,5 metrų gyliui.

Bendras krantinių ilgos yra 516 metrų. Dabar jos gali būti naudojamos 80 tūkst. tonų vandentalpos laivui. Po kapitalinio remonto bus sudarytos sąlygos priimti iki 120 tūkst. tonų vandentalpos laivus. Tai reikš žymų krovos pagerinimą. Prie KLASCO krantinių ateityje galės švartuotis didžiausi į Baltijos jūrą galintys įplaukti „Baltmax“ laivai.

Pagal maksimalų gylį bus galima naudotis tik tuomet, kai iki 17 metrų bus išgilintas uosto laivybos kanalas. Tokie planai uoste yra dėliojami artimiausiems metams.

KLASCO taptų bene pirmąja kompanija, kuri galėtų priimti pačius didžiausius laivus.

Norint tai daryti reikia pertvarkyti laivų švartavimo stulpelių galią, jų išdėstymą, keisti atmušas. 100 tonų laikančios galios švartavimo stulpai bus keičiami į 150 tonų laikančios galios. Bus montuojamos ir papildomos inkarinės templės. Jos stiprins švartavimo stulpus.

Pertvarkant laivų švartavimo stulpelių išdėstymą bus atsižvelgta ir į KLASCO norus prie krantinių naudoti portalinį kraną su 10 kilovoltų elektros kabelio kanalu, kuris jau  sumontuoti. Jais naudojasi portaliniai kranai „Tucan 3000“, kurių našumas yra didelis. Šiais kranais per 1,5 paros galima pakrauti į laivą iki 70 tūkst. tonų krovinių. Anksčiau, kol nebuvo šių kranų, tokie kiekiai į laivus būdavo kraunami 3–4 paras.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų