Pereiti į pagrindinį turinį

"Lidl" parduotuvėje – pasenusi dešra

2016-12-13 06:01

Klaipėdietė savo kailiu įsitikino, jog parduotuvėse būtina skaityti, kas parašyta ant produktų pakuočių. Pasirodo, prekybos centre "Lidl" saliamiu, kurio vartojimo laikas buvo pasibaigęs, prekiauta beveik savaitę.

Pažeidimas: grįžusi namo ir užmetusi akį į produkto galiojimo laiką pirkėja nustėro. Terminas buvo pasibaigęs jau prieš savaitę. Pažeidimas: grįžusi namo ir užmetusi akį į produkto galiojimo laiką pirkėja nustėro. Terminas buvo pasibaigęs jau prieš savaitę. Pažeidimas: grįžusi namo ir užmetusi akį į produkto galiojimo laiką pirkėja nustėro. Terminas buvo pasibaigęs jau prieš savaitę.

Išsaugojo kasos kvitą

Sekmadienio vakarą iš Taikos prospekte esančios "Lidl" parduotuvės grįžusi klaipėdietė liko nemaloniai nustebusi.

Užmetusi akį į tik ką pirktos dešros pakuotę, ji pastebėjo, kad gaminys jau šešta diena kaip nevalgomas. Moteris įsigijo beveik savaitės senumo produktą.

Ant pakuotės nurodyta, jog užvakar pirktas antros rūšies virtas rūkytas kiaulienos ir jautienos saliamis "Baroni" tinkamas vartoti iki šių metų gruodžio 5 d.

Kasos kvitą išsaugojusi pirkėja už prekę sumokėjo 1,79 euro.

"Matyt, per žioplumą nespėjo sužiūrėti visų prekių. Tokio lygio prekybos centras neturėtų sau leisti panašių liapsusų. Reikėtų dirbti atsakingiau, juk ne visi skaito, kas parašyta ant pakuočių. Pirmą kartą tenka nusipirkti savaitės senumo mėsos. Aptikau tik 23 val. vakaro būdama namuose, tad dar nespėjau nunešti atgal į parduotuvę, bet būtinai tai padarysiu", – tikino pašnekovė.

Atsiprašė pirkėjos

Bendrovės "Lidl" viešųjų ryšių specialistė Valerija Lebedeva paaiškino, jog pasenusi dešra lentynose beveik savaitę pragulėjo dėl neapdairumo ir apgailestavo, kad pirkėjai teko nusivilti.

"Skiriame daug dėmesio produktų saugai užtikrinti, tad parduotuvių asortimento šviežumas tikrinamas kasdien, bei, priklausomai nuo prekių kategorijos, po kelis kartus. Jūsų aprašytoji situacija – apmaudus nesusipratimas, dėl kurio nuoširdžiai atsiprašome", – sakė "Lidl" atstovė.

Esą maisto produktus, įsigytus "Lidl" prekybos centruose, galima bet kuriuo metu grąžinti bet kurioje bendrovės parduotuvėje Lietuvoje, pateikus kasos kvitą.

Tokiu atveju pirkėjas gali atsiimti sumokėtus pinigus arba rinktis kitą analogišką produktą.

"Maloniai kviestume pirkėją sugrįžti", – pridūrė V.Lebedeva.

Pasitvirtino 9 skundai

Kaip tikino Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininko pavaduotoja Jūratė Mačiulienė, atvejai, kai prekybos centruose prekiaujama pasibaigusio galiojimo produktais, nėra dažni.

Vakar minėtoje parduotuvėje buvo atliktas planinis patikrinimas. Jo metu pažeidimų neužfiksuota.

"Skundų dėl produktų su pasibaigusiais vartojimo terminais sulaukiame palyginti nedaug. Šiemet iš gautų 263 vartotojų skundų dėl produktų su pasibaigusiais vartojimo terminais buvo 24, iš jų pasitvirtino 9. Vartotojai skundėsi dėl senų pieno, mėsos produktų, saldainių, sumuštinių, riešutų, alaus, salotų, duonos gaminių. Dažnai pirkėjai, nusipirkę seną produktą, kreipiasi į mūsų tarnybą po kelių dienų, todėl nurodytų produktų prekyboje neberandame. Kartais ir pirkėjai supainioja gamybos datą su tinkamumo vartoti terminu", – komentavo J.Mačiulienė.

Patikrinimo metu radus produktų su pasibaigusiais vartojimo terminais, jų realizacija yra draudžiama, o atsakingiems asmenims skiriamos piniginės baudos.

Esą tarnyboje yra buvę atvejų, kai, pavyzdžiui, ledų tinkamumo vartoti terminas buvo pasibaigęs prieš 5 mėnesius, vaisvandenių – prieš 3 mėnesius, o kavinėse prieskonių – net prieš 2 metus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų