Maršrutas Klaipėda–Šilutė nebekursuoja daugiau nei dešimtmetį – tuomet traukinių eismas tarp šių miestų nutrauktas dėl geležinkelio viaduko remonto, tačiau baigus remonto darbus, atnaujintas nebuvo.
„Šiltąjį sezoną pristatytas maršrutas bus visiškai naujas produktas nei buvo kadaise. Siekiame kelionės metu keleiviams suteikti maksimalų komfortą, todėl maršrutu važiuos šiuolaikiški, patogias sėdimas vietas turintys traukiniai, kuriuose bus galimybė vežtis dviračius ar keliauti su augintiniais“, – pasakoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Pasak L. Baužio, priimant sprendimą dėl maršruto atnaujinimo atsižvelgta ir į tai, kad automobilių kelio ruožas Klaipėda–Šilutė yra itin avaringas, todėl siekta regiono gyventojams pasiūlyti keliavimo alternatyvą – saugias keliones šiuolaikiškais traukiniais. Planuojama, kad bilieto kaina vykstant iš uostamiesčio iki Šilutės sieks 4 eurus.
„Matome keleivių potencialą, tad jau nuo sausio ieškojome sprendimų, kaip galėtume keleiviams pasiūlyti patogias ir greitas keliones traukiniais“, – teigia L. Baužys.
Šiuo metu vyksta pasiruošimo darbai: prieš paleidžiant eismą, maršrute turi būti pritaikyti peronai, leisiantys keleiviams patogiai įlipti ir išlipti iš traukinių, kai kuriose stotelėse – įrengtos laikinos įlaipinimo/išlaipinimo vietos.
Traukiniai Klaipėda–Šilutė–Klaipėda kursuos kasdien, o visa kelionė truks mažiau nei valandą. Rytais keleiviai iš Šilutės Klaipėdą pasieks gerokai greičiau nei važiuodami autobusu ar automobiliu bei stovėdami kamštyje prie Jakų žiedo, o vakarais grįš greičiau.
Šią vasarą taip pat bus atnaujintas pernai kursavęs Pajūrio ekspresas – jungtinis „Lietuvos geležinkelių“ maršrutas Vilnius–Nida ir Vilnius–Palanga – savaitgaliais keleivius iš sostinės vešiantis į pajūrio kurortus.
Naujausi komentarai