Laivų krovos bendrovę "Klaipėdos Smeltė" valdanti viena didžiausių pasaulyje konteinerinių krovinių gabenimo kompanijų MSC Klaipėdos įmonę vis dar laiko strategiškai svarbiu terminalu Baltijos jūros regione ir neatsisako planų čia reguliariai siųsti vandenynų laivų, "Verslo žinioms" sako "Klaipėdos Smeltės" generalinis direktorius Rimantas Juška.
Tačiau konkretus laikas, kada į 77 mln. eurų kainavusį bendrovės konteinerių skirstymo centrą tokie laivai ims plaukti reguliariai ir kada čia prasidės konteinerių skirstymas į mažesnius fiderinius laivus, išvežiojančius krovinius į kitus Baltijos jūros regiono uostus, vis dar neįvardijamas.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, kuri statant "Klaipėdos Smeltės" paskirstymo centrą į naujų krantinių statybą investavo per 20 mln. eurų, generalinis direktorius Arvydas Vaitkus dienraštį informavo, kad šį mėnesį lankantis MSC ir su "Klaipėdos Smeltės" akcininkais ir MSC vadovais aptariant terminalo ateities planus, sulaukė patikinimo, kad didesnis konteinerių srauto augimas numatomas antroje šių metų pusėje.
Naujausi komentarai