Dalis vairuotojų, norėdami išvengti šviesoforų Taikos prospekte ir Minijos gatvėje, rinkosi kitą maršrutą.
Senamiesčio link keliaujantys vairuotojai rinkdavosi greitesnį kelią Mechanizacijos gatve, vėliau išvažiuodavo į Agluonos gatvę ir įsukdavo į Kuosų, judėdami Birutės gatve atsidurdavo netoli Pilies gatvės.
Transporto skyriaus vedėjo Ričardo Žemgulio teigimu, gyvenamajame Gandrališkių kvartale gatvės nėra skirtos tranzitiniam transportui.
„Dažnai gaudavome prašymų apriboti tranzitinį eismą Mechanizacijos, Kuosų, Birutės gatvėmis. Šiose gatvėse gyvenamieji namai pastatyti arti kelio, todėl siauromis gatvelėmis vykstantis eismas trikdo mikrorajono gyventojų ramybę ir didina eismo įvykių tikimybę“, – aiškino R. Žemgulis.
Kuosų, Birutės bei Mechanizacijos gatvės priskiriamos pagalbinių gatvių kategorijai. Jos skirtos srautų paskirstymui į smulkias teritorijas bei privažiavimui prie atskirų statinių ir objektų.
Šiose gatvėse gyvenamieji namai pastatyti arti kelio, todėl siauromis gatvelėmis vykstantis eismas trikdo mikrorajono gyventojų ramybę.
Pasak vedėjo, Agluonos, Kuosų ir Mechanizacijos gatvių sankryža buvo ypač pavojinga eismo saugumo atžvilgiu.
Gyventojai neretai skundėsi dėl nesaugios pėsčiųjų perėjos per Agluonos gatvę bei pavojingai manevruojančių automobilių, kurie kirto keturias eismo juostas, siekdami patekti iš Mechanizacijos gatvės į Kuosų gatvę ir atvirkščiai.
„Agluonos, Kuosų ir Mechanizacijos gatvių sankryžoje kiekvienais metais įvykdavo po kelis įskaitinius eismo įvykius, yra buvę ir sužalotų asmenų“, – pabrėžė vedėjas.
Dabar Agluonos, Kuosų ir Mechanizacijos gatvėse eismas pėsčiųjų perėjoje pertvarkytas pagal Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimus.
(be temos)
(be temos)
(be temos)