Pensininkei – emocinis smūgis dėl telefono Pereiti į pagrindinį turinį

Pensininkei – emocinis smūgis dėl telefono

2025-01-29 12:00

Prekybos salone, kuriame prieš pusmetį įsigijo mobilųjį telefoną, garbaus amžiaus klaipėdietė patyrė stulbinantį darbuotojo abejingumą – jis atsisakė telefone už nustatytą paslaugos įkainį pakeisti kontaktų numerius, prasidedančius aštuonetuku.

Įskaudino: mygtukais valdomą telefoną prieš pusmetį įsigijusi pensininkė salone nesulaukė pagalbos, nes jos telefonas – neišmanusis.
Įskaudino: mygtukais valdomą telefoną prieš pusmetį įsigijusi pensininkė salone nesulaukė pagalbos, nes jos telefonas – neišmanusis. / A. Ufarto / BNS nuotr.

„Man 82 metai, tad pačiai sudėtinga buvo susitvarkyti telefone buvusius kontaktų numerius. O jų viso labo buvo tik penkiolika. Mano telefonas su mygtukais, nors aš jį pirkau liepos gale, jis vis dar yra naujas. Nuėjau į tą patį saloną, kur pirkau telefoną, paprašiau paslaugos“, – pasakojo klaipėdietė.

Moteris jau buvo girdėjusi, kad nuo kovo 1 d. numerių pradžioje keičiamas prefiksas – vietoje 8 teks rinkti 0.

„Norėjau susitvarkyti tai iš anksto, nors žinau, kad dar bus galima skambinti senuoju būdu. Išgirdusi, kad paslauga kainuos septynis eurus, sutikau, nes pačiai man tai būtų sudėtinga padaryti. Bet aš iš viso už ryšio paslaugą moku 6,9 euro“, – pečiais gūžčiojo moteris.

Salone išgirstas darbuotojo atsisakymas padėti pensininkę pribloškė.

„Jaunas vyrukas pareiškė, kad už septynis eurus jis, tvarkydamas mano telefoną, pusės dienos nedirbs. Bet ten – vos penkiolika numerių. Tikrai įskaudino. Buvo mano gimtadienis, man 82 metai sukako. Jei esi senas, tai tave ir stumdys“, – apmaudą liejo moteris.

Klaipėdietė tikino, kad išmaniojo telefono ji nenori, nes jos – kiti poreikiai.

„Telefoną naudoju tik skambučiams, nieko daugiau man nereikia tokiame amžiuje. Anūkė prieš metus buvo atnešusi išmanųjį telefoną, nepatiko, grįžau prie mygtukais valdomo“, – pasakojo klaipėdietė.

Senjorei teko kviesti anūkę, kuri per kelias minutes sutvarkė močiutei kontaktų numerius.

„Juk yra žmonių, kurie neturi anūkų ar vaikų. Jei telekomunikacijų bendrovė nustatė paslaugos įkainį, vadinasi, už jį darbuotojas ir turėjo suteikti paslaugą. Juk tai ne jam į kišenę, o kaina už paslaugą“, – teigė klaipėdietė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Ona

Jei yra nustatyta kaina paslaugos vadinasi ir pati paslauga turi būti suteikta be jokių noriu nenoriu o gal toks bukas kad nesugeba.
3
-1
Brigita

Vienpusiškas straipsnis. Garantuotai yra daug kas nedasakyta. Iš karto reiktų kreiptis į anūkus tokias klausimais. Aš pati kaip anūkė visad padedu savo seneliams tokias klausimais. Nėra čia ko dėl tokių smulkmenų vykti į saloną. Ten jie ir taip begalę darbų turi.
1
-5
pensininke

pažiūrėsime ar tie šuniukai nešios jus kai pasens, man tikrai jaunimas nesuprantamas , vaikų negimdo. laiko šunis kaip vaikus, gyvenimo partnerius keičia kaip kojines, o jei ir pastoja tai nebežino nei kas vaiko tėvas, gyvena be atsakomybės , svarbu pinigai , grožis ir liesas kūnas, betgi čia tai tuštybė.
5
-1
Visi komentarai (15)