Pereiti į pagrindinį turinį

„Rimi“ pirkėjas: žmonės pastoviai apgaudinėjami!

2024-08-14 12:38
DMN inf.

Kaunietį gerokai įsiutino ant už pusę kainos parduodamos prekės lipduko „Rimi“ parduotuvėje pamatyti sumų skirtumai. Vyras įsitikinęs – pirkėjai yra nuolat apgaudinėjami. Prekybos tinklo atstovai pastarąjį teiginį neigia ir situaciją aiškina kitaip.

„Kaune, Europos prospekte 43, esančioje „Rimi“ parduotuvėje pastoviai apgaudinėjami žmonės. Nukainotos prekės dažnai „virsta“ šviežiomis. Kaina – su 50 proc. nuolaida, bet moki kaip už šviežią ir gerokai pabrangusią. Girdėjau, kad pati direktorė liepė taip daryti“, – portalo kauno.diena.lt redakciją rugpjūčio 13 dieną pasiekusiame skunde rašė kaunietis.

Vyras pridėjo ir nuotrauką, kurioje matyti sausainių, parduodamų už pusę kainos, lipdukai. Vienas iš jų – baltos spalvos, kitas – oranžinis. Sumos juose prieš nukainojimą ir po jo, skiriasi. Atsižvelgiant į tai, pritaikius šią nuolaidą, kaina išlieka didesnė, nei nurodyta baltame ant prekės užklijuotame lipduke. Tai kauniečiui ir sukėlė abejonių prekybininkų sąžiningumu.

„Anksčiau nekreipdavau dėmesio, bet paskui pastebėjau, kad tai ant vienos, tai ant kitos prekės – tas pats. Taip daro su daugeliu prekių. Nežinau, kodėl“, – plūdo pašnekovas.

Dėl vyrą sugluminusio atvejo portalo kauno.diena.lt žurnalistai kreipėsi į prekybos tinklo „Rimi“ atstovus, prašydami paaiškinti situaciją.

„Oranžiniais lipdukais „Rimi“ parduotuvėse yra žymimos kokybiškos besibaigiančio galiojimo prekes, kurias savo pirkėjams siūlome įsigyti už mažesnę kainą su oranžiniame lipduke nurodyto dydžio nuolaida. Tokiu būdu prisidedame prie maisto švaistymo mažinimo, o pirkėjai turi puikią galimybę sutaupyti ir kokybiškas prekes, kurių galiojimo terminas baigiasi, įsigyti už mažesnę kainą“, – aiškino „Rimi“ atstovė Eglė Krasauskienė.

Pasak jos, oranžiniuose lipdukuose nurodyto dydžio nuolaida visuomet yra taikoma nuo reguliarios prekės kainos, o ne nuo akcinės. Tačiau pasitaiko atvejų, kuomet už mažesnę kainą siūlomos įsigyti prekės, kurios dalyvavo ar dalyvauja akcijoje, ir ant jų būna nurodyta ne reguliari, o akcinė kaina.

„Nurodytu atveju, baltame fone esanti kaina ir yra akcinė, su kuria produktas buvo sufasuotas prieš akciją. Informacija apie reguliarią prekės kainą, nuo kurios taikoma nuolaida, pateikta oranžiniame lipduke. Nuo jos ir yra skaičiuojama nuolaida. Informaciją apie tai, kad nurodomo dydžio nuolaida yra taikoma nuo reguliarios prekės kainos, pirkėjams pateikiame plakate prie nukainotų prekių“, – sakė pašnekovė, atsiuntusi ir plakato, apie kurį užsiminė, nuotrauką.

„Rimi“ nuotr.

Pasiteiravus, ar gali būti pagrįsti į redakciją besikreipusio kauniečio nuogąstavimai dėl to, kad esą parduotuvės Europos prospekte direktorė liepia darbuotojams ženklinti prekes nurodant vienokią ar kitokią prekės kainą, E. Krasauskienė informaciją paneigė.

„Rimi“ tinklo parduotuvėse prekių kainos – tiek reguliarios, tiek akcinės, tiek nukainuotoms prekėms, nustatomos centralizuotai ir nei parduotuvės direktorius, nei kiti parduotuvės darbuotojai, fiziškai neturi galimybės koreguoti duomenų sistemoje ir keisti prekių kainas savo nuožiūra“, – teigė pašnekovė.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Nereikia ir Rimi

Šiandien Maksimoje slyvos... Kas kad nukainuotos, bet praktiškai pusė jų supuvusios - normalus pardavėjas išmestų, o jie vis dar bando iškišti pirkėjams.
14
0
senis

ar rimi ar kiti prekybos tinklai vis jie vienodi pirkėjas neturi jeis pasitikėt ir tikrin čekius ir žiūrėt kaip apknisinėja darydami nuolaidas ,o dėl svorio tai yra kontrolieriai kurie turėtu pakelt užpakali nuo kėdžių ir tikrint parduotuves o ne imt algas ir miegot kabinetuose.
12
0
Gaila man

Ištikro man biški gaila to Rimi - atėjo i rinka, kai kiti PC buvo jau senai isitvirtine, prisivilioje nuolatinius klientus. Prekės ju orientuotos i turtingesni pirkėja, bet nepagalvijo kad Lietuviu nacionalinis bruožas -kad ir bagotas bet skupas, todel perkasi maksimoj ar norfoj. Net lidlas jau ima prarast pirkėjus, matosi kad tokiu eiliu nebėra kaip anksčiau.
4
-6
Visi komentarai (7)

Daugiau naujienų