Pingančios kelionės lėktuvais vežėjus verčia peržiūrėti kainas
Nuo kitų metų keleivinio transporto kompanija Kautra, dirbanti tarptautiniame tinkle Eurolines, mažina savo maršrutų kainas.
Ne reklamos triukas
Kautra skelbia, kad bilietas į Vieną, Štutgartą, Niurnbergą, Drezdeną, Poznanę, Varšuvą, Krokuvą kainuos 35 litus, į Briuselį, Amsterdamą, Strasbūrą, Mecą, Veneciją, Padują, Utrechtą - 45 litus, į Londoną, Paryžių, Romą, Berlyną, Hamburgą, Hanoverį, Kelną - 50 litų.
Pabandę užsisakyti bilietą įsitikinome, kad tai nėra reklamos triukas. Bilietų kasose pasiūlė įsigyti bilietą į Londoną į vieną pusę už 50 litų, į abi puses - už 84 litus. Jei norite gauti bilietą, užsisakykite kuo greičiau, nes tik du kainuos tokią sumą. Dar du parduosime už 190 litų, - aiškino Eurolines atstovė.
Nuolaidomis vilios negausius keliautojus
Kautros generalinis direktorius Linas Skardžiukas teigė, jog naują kainų akciją paskatino vis pingantys lėktuvų skrydžiai. Lėktuvai tampa mūsų konkurentais. Tačiau aviakompanijos skelbimuose nurodydamos žemas kainas gudrauja, nes iš tikrųjų prie kainos prisideda dar įvairūs mokesčiai. Mes leidome sau pajuokauti skelbdami, kad keliaujant su mumis nėra oro uosto mokesčių, - sakė L.Skardžiukas.
Anot jo, kiekviename autobuse bus po kelias pigias vietas. Gali būti viena, dvi, trys ar daugiau vietų. Tai priklausys nuo situacijos. Jei autobusas ir taip pilnas, nėra prasmės parduoti pigių bilietų ir taip iškreipti rinką. Visiems turėtų būti suprantama, kad negalime visą autobusą vežti labai pigiai, nes bankrutuotume, - teigė L.Skardžiukas.
Naujas kainas Kautra pradės taikyti nuo sausio 10 dienos, nes maždaug tokiu metu smarkiai sumažėja tarptautiniais maršrutais važiuojančių keleivių. Tai tęsiasi iki kovo mėnesio. Vasaris mums yra pats liūdniausias, - pripažino L.Skardžiukas.
Anot jo, ir kitų šalių Eurolines tinkle dirbantys vežėjai ketina panašiai mažinti kainas, bet Kauno bendrovė apie jas paskelbė pirma.
Sostinės bendrovė prarado pusę keleivių
Vilniaus keleivinio transporto kompanija Toks, taip pat aptarnaujanti tarptautinius maršrutus, nuo kitų metų irgi ketina mažinti kainas. Anot generalinio direktoriaus Arūno Indrašiaus, situacija smarkiai pasikeitė jau po gegužės 1-osios. Lietuvoje padaugėjo tarptautinių vežėjų, tai labai padidino konkurenciją. Atpigus skrydžiams, dar sumažėjo keleivių. Paskaičiavome, kad dėl minėtų dviejų priežasčių jau praradome apie 50 proc. keleivių, - sakė A.Indrašius.
Pasak direktoriaus, po Naujų metų kainos bus peržiūrėtos. Jos ir dabar nėra didelės, tačiau, ko gero, teks dar mažinti. Žinoma, daug priklausys ir nuo kuro kainų, kurios šiemet padidėjo jau 60 proc., - teigė A.Indrašius.
Naujausi komentarai