Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Pereiti į pagrindinį turinį

Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas

2012-01-18 19:53
Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas Italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas

Apvirtusio italų kruizinio laivo kapitonui skirtas namų areštas, jis trečiadienį grįžo į namus Amalfyje Kampanijos regione, o prie Džilijo salos, kur laivas užplaukė ant povandeninės uolos, prastos oro sąlygos gali sutrukdyti gelbėjimo operacijai.

Narai, kalnų gelbėtojų komandos ir kareiviai iš pusiau panirusio laivo ir aplinkinių drumzlinų vandenų jau ištraukė 11 žuvusių žmonių.

Dar 20 keleivių ir įgulos narių yra dingę. Jų giminaičiai glaudžiasi vietos viešbučiuose ir susirūpinę laukia naujienų apie savo artimuosius.

Trečiadienį gelbėtojai vėl turėjo sustabdyti paiešką, nes laivas pakrypo. Pareigūnai baiminasi, kad laivas gali nuslysti nuo uolų į atvirą jūrą, kur visiškai panirtų po vandeniu.

„Prietaisai parodė, kad laivas sujudėjo, dabar aiškinamės, ar jis turi naują atramos tašką, kad galėtume atnaujinti (darbą). Kol kas negalime net artintis prie jo“, - sakė gelbėtojų atstovas Luca Cari.

„Costa Concordia“ 52 metų kapitonui Francesco Schettino, kurį vienas italų laikraštis pavadino „labiausiai nekenčiamu žmogumi Italijoje“, gresia ilgi kalėjimo metai dėl netyčinių nužudymų ir laivo palikimo.

Jis teisinosi ir sakė, kad jo manevras po to, kai laivas užplaukė ant povandeninės uolos ir pasviro ant šono, išgelbėjo daug gyvybių. Jis teigia palikęs laivą tam, kad galėtų nuo kranto koordinuoti evakuaciją.

F.Schettino į savo namus Meta di Sorente netoli Neapolio atvyko maždaug 2 val. vietos (3 val. Lietuvos) laiku, lydimas policijos pareigūnų. Iš kalėjimo jis buvo išleistas antradienį, teisėjui nusprendus, kad jis neturėtų pabėgti.

Antradienį per ilgą apklausą F.Schettino teisino savo veiksmus po nelaimės prie Džilijo, netoli Toskanos krantų.

„Kapitonas teisino savo vaidmenį dėl vadovavimo laivui po užplaukimo ant uolos, kuriuo, jo nuomone, buvo išgelbėta šimtai, jeigu ne tūkstančiai, gyvybių, - sakė jo advokatas Bruno Leporatti (Brunas Leporatis). - Kapitonas konkrečiai paminėjo, kad neapleido laivo“.

Dienraštis „Corriere della Sera“ pranešė, jog F.Schettino prokurorams sakė, kad tuo metu, kai ištiko nelaimė, buvo prie šturvalo, bet paskui įkrito į jūrą ir nebegalėjo įlipti į svyrantį laivą.

B.Leporatti žurnalistams patvirtino, kad „laivas tuo metu buvo pasviręs 90-čia laipsnių“. Pasak jo, kapitonas negalėjo grįžti į laivą be sraigtasparnio pagalbos.

Prieš kapitono apklausą Italijos karinio jūrų laivyno nariai išsprogdino kelias skyles „Costa Concordia“ korpuse. Antradienį buvo arsti dar penki žuvusieji, ir bendras žuvusiųjų skaičius padidėjo iki 11.

„Penkios aukos yra moterys, o keturios - vyrai ... (Tie žmonės) galėjo būti keleiviai, bet nesame tuo tikri; jų amžius - 50-60 metų“, - sakė pakrančių apsaugos atstovas Filippo Marini (Filipas Marinis). Pasak jo, žuvusieji buvo su gelbėjimo liemenėmis.

Anksčiau pareigūnai pranešė, kad dingo 12 vokiečių, šeši italai, keturi prancūzai, du amerikiečiai, vienas vengras, vienas indas ir vienas Peru pilietis.

Tarp dingusiųjų yra penkerių metų mergaitė italė. Vietos parduotuvės ir barai languose iškabino jos nuotraukas - viliamasi, kad ji galėjo išsigelbėti ir kur nors krante pasiklysti.

Žuvusieji, kurių tapatybės nustatytos, yra du keleiviai prancūzai, italas, ispanas ir įgulos narys iš Peru.

Laive, kuris nelaimę patyrė netrukus po to, kai išplaukė iš uosto netoli Romos, iš viso buvo maždaug 4,2 tūkst. žmonių. Kruizas po Viduržemio jūrą turėjo tęstis septynias dienas.

Laivui užplaukus ant povandeninės uolos, jame kilo sąmyšis ir panika, sakė liudininkai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra