Santykius besiaiškinantys Latvijos oro bendrovės „airBaltic„ akcininkai, nelengva bendrovės finansinė padėtis - jei dėl to bendrovei teks patirti permainų, jos, tikėtina, paaiškės tik po rinkimų, kurie ir dabar pila nemažai žibalo į „airBaltic“ sumaišties židinį.
Kad ir kaip pasisuktų akcininkų „airBaltic" keliai, Lietuvos pasiekiamumas dėl to neturėtų nukentėti, mat priklausomybė nuo Latvijos oro bendrovės šiuo metu nepalyginamai mažesnė nei prieš keletą metų, penktadienį į rašo “Verslo žinios”.
„Jei susiklostytų tokia padėtis, kad „airBaltic„ nustotų vykdyti veiklą iš Vilniaus, didelės bėdos ar problemos nebūtų. Mes turime pakankamai stiprių oro bendrovių. Jei į Rygą žiūrėtume kaip į „bubą“ (tranzito bazę), tai mes turime ir Frankfurtą, Kopenhagą, Helsinkį, Prahą, Varšuvą", - iš Vilniaus pasiekiamas alternatyvas vardija Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila.
„airBaltic" spalio pabaigoje nutraukia tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Taliną ir žiemos sezono tvarkaraštyje palieka tik jungtį su Ryga.
Be to, iš Vilniaus į Latvijos sostinę bendrovė skraidins rečiau, kartu paliks mažiau reisų į Rygą iš Palangos ir Kauno.
Pasak T. Vaišvilos, šiuo metu „airBaltic„ iš Vilniaus veža iki 15 proc. visų keleivių, o kryptį į Taliną jau sugrąžina estų „Estonian air“.
“Artimiausiu metu galime sulaukti tam tikrų sprendimų iš kai kurių jau dirbančių vežėjų apie naujų skrydžių atidarymą", - padėtį vertina susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Naujausi komentarai