Pereiti į pagrindinį turinį

Daugiausiai klientų pernai pabėgo iš „Omnitel“

Daugiausiai klientų pernai pabėgo iš „Omnitel“
Daugiausiai klientų pernai pabėgo iš „Omnitel“

Pernai tęsėsi mobiliojo ryšio operatorių karas dėl abonentų. Pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga daugiausiai klientų paliko bendrovę „Omnitel“.

Praėjusiais metais žmonės toliau intensyviai migravo tarp mobiliojo ryšio operatorių. Dėl to daugiausiai praradimų patyrė bendrovė „Omnitel“. Susumavus visus klientus, kurie pasinaudojo galimybe pakeisti operatorių nepakeitus numerio, paaiškėjo, kad „Omnitel“ abonentų skaičius sumažėjo daugiau nei 38 tūkstančiais.

Daugiausiai klientų perbėgo į kitus du didžiuosius operatorius – „Bitės“ abonentų skaičius išaugo daugiau nei 12 tūkst., „Tele2“ – beveik 19 tūkst.

„Omnitel“ atstovai „Panoramai“ teigė, kad iš šios bendrovės daugiausia migruojama, nes ji turi didžiausią reguliaraus mokėjimo abonentų skaičių.

Tačiau, pavyzdžiui, „Bitės“ ir „Tele2“ atstovai vertina, kad 2010-aisiais, kaip ir 2009-aisiais, klientus pas konkurentus viliojo neįtinkanti kainodara.

„Klientai labai ilgai prisimena, ką padarai praeityje, didžiausią įtaką daro „Omnitel“ asmeninio plano įvedimas į rinką. Jis buvo įvestas 2009 m., bet pasekmes klientai jaučia iki šiol. Jie vis dar nepatenkinti savo operatoriumi ir ieško atlernatyvų“, – sakė Jūratė Puodžiukaitė, „Bitės Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.

„Lietuvoje žmonės jautrūs kainai ir naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga jie ieško būtent kainos, ne kažko kito. Dėl to mes turime tokius rezultatus“, – teigė Mindaugas Ubartas, „Tele2“ Pardavimų ir rinkodaros departamento direktorius.

2009-aisiais, kai pasirodė „Omnitel“ „Asmeninis“ mokėjimo planas, bendrovė neteko beveik 50 tūkst. numerio perkėlimo paslauga pasinaudojusių klientų.

Mobiliojo ryšio operatoriai ne ką mažiau nuožmią kovą prognozuoja ir šiemet.

„Omnitel“ atstovai aiškina, kad jų stiprioji pusė pritraukiant kitų operatorių klientus bus didelis paslaugų spektras, tarp kurių –plačiausias 3G ryšio tinklas. „Tele2“ sako, kad ir toliau viliojant kitų operatorių abonentus pagrindinis kompanijos pranašumas bus kaina. „Bitė Lietuva“ tvirtina, kad jos klientą trauks kainos ir kokybės santykiu.

Be to, operatorai žada daugiau pastangų dėti išlaikant senuosius, o ne perviliojant naujus klientus.

Nors operatoriai teigia, kad dėl didžiulės konkurencijos paslaugų kainos jau arti dugno, kai kurie iš jų neatmeta, kad ir šiemet mobiliojo ryšio įkainiai dar gali šiek tiek smukti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų