Pereiti į pagrindinį turinį

Krizė: mažiau baldų, kosmetikos ir pramogų

2008-12-29 18:49
Krizė: mažiau baldų, kosmetikos ir pramogų
Krizė: mažiau baldų, kosmetikos ir pramogų / Diena Media nuotr.

Daugiau nei trečdalis Lietuvos gyventojų šiuo metu perka mažiau buitinių prekių, baldų, kosmetikos bei išleidžia mažiau pinigų laisvalaiko pramogoms.

Tokie duomenys paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausos, atliktos lapkričio 7-16 dienomis, metu buvo apklausta tūkstantis Lietuvos gyventojų.

Tyrimas, kuriame buvo klausiama, ar dabar žmonės perka daugiau ar mažiau prekių ir paslaugų, parodė, kad 45 proc. apklaustųjų dabar perka mažiau baldų, buitinių prekių, 41 proc. teigia mažiau besilankantys koncertuose, kine, parodose, klubuose, spektakliuose ir pan. 40 proc. šiuo metu perka mažiau kelionių.

Daugiau nei trečdalis (37,3 proc.) apklaustųjų Lietuvos gyventojų teigia, kad dabar mažiau perka drabužių bei avalynės. Kosmetikos mažiau perka beveik trečdalis apklaustųjų Lietuvos gyventojų, maisto, higienos prekių - ketvirtadalis (23,9 proc.) apklausoje dalyvavusių žmonių.

„Ne pirmojo būtinumo prekių šiuo metu mažiau perka beveik pusė Lietuvos gyventojų, o beveik kas ketvirtas Lietuvos gyventojas perka mažiau ir pirmojo būtinimo prekių (maisto, kasdieninės buitinės, higienos prekės), didžiausią dalį tarp pastarųjų sudaro vyresnio amžiaus gyventojai ir žinoma mažiausias pajamas gaunantys žmonės", - sako RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų