Pereiti į pagrindinį turinį

Pirmadienį vėl buvo sutrikusi „Swedbank“ elektroninė bankininkystė

2013-03-18 18:38
Pirmadienį vėl buvo sutrikusi „Swedbank“ elektroninė bankininkystė
Pirmadienį vėl buvo sutrikusi „Swedbank“ elektroninė bankininkystė / Andriaus Aleksandravičiaus nuotr.

Pirmadienį ryte vėl buvo sutrikusi antro pagal dydį Lietuvos komercinio banko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės sistema. Sutrikimų, kaip ir praėjusį penktadienį, būta visose trijose Baltijos šalyse

„Swedbank“ Baltijos šalių IT sistemų vadovas Tarmo Pajumetsas teigė, jog tiek pirmadienį, tiek praėjusį penktadienį sutrikimai buvo lemti ne išorinių trukdžių, bet banko sistemų viduje.

„Tai įrangos problema, kuri, deja, vėl pasikartojo“, - teigė T. Pajumetsas.

„Swedbank“ atstovė Orinta Barkauskaitė BNS teigė, jog pirmadienį po pietų sistema vėl veikė kaip įprasta.

„Šiuo metu banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai“, - BNS nurodė „Swedbank“ atstovė O. Barkauskaitė.

Pasak jos, dėl tinklo įrangos gedimų pirmadienį tarp 9.30 val. iki 12 val. su pertrūkiais veikė visi „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalai - mokėjimo kortelės, bankomatai ir interneto bankas, trumpasis banko telefonas. Banko sistemos buvo sutrikusios ir penktadienį po pietų.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų