Lietuvos didžiuosiuose mažmeninės prekybos tinkluose daugėja produktų su prekybininkams priklausančiais prekės ženklais - jie per pastaruosius metus iš pigiausių prekių sąrašo išstūmė kone visus kitų gamintojų vardus.
Produktus su prekybininkui priklausančiu prekės ženklu, dar vadinamu nuosava etikete, dažniausiai gamina tos pačios įmonės, kurios tiekia prekes ir su savo pavadinimais. Tik skiriasi tokių produktų kaina, o neretai ir sudėtis, pirmadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
Prekybos centrai skelbia, kad prekių su nuosavomis etiketėmis paklausa auga. Nors uždarbis iš jų nėra labai didelis, tai padeda pritraukti daugiau pirkėjų.
"Nuosavų etikečių apyvarta šiuo metu yra trečdaliu didesnė nei prieš metus ar dvejus. Pernai plėtėsi ir prekių su nuosava etikete asortimentas - jis išaugo kone dvigubai. Šios prekės yra ne mažiau kaip 20 proc. pigesnės už įprastas", - teigė tinklo "Rimi" atstovė Jovita Bagdonaitė.
Prekybos tinklas "Maxima" šių metų kovą pirkėjams siūlė 403 "Optima" ir 154 "Favorit" produktus. Šie vardai priklauso "Maxima" tinklui. Dabar prekybos centrų lentynose - 422 "Optima" ir 159 "Favorit" produktai.
"Produktų su nuosavu ženklu paklausa itin augo per krizę",- sakė tinklui "Norfa" atstovaujantis Darius Ryliškis. Anot jo, kai kurių pigiausių produktų apyvarta per pastaruosius metus išaugo kelis kartus.
Naujausi komentarai