Pereiti į pagrindinį turinį

"Publicum" – įtartinas pasirinkimas

2011-05-26 16:10
"Publicum" – įtartinas pasirinkimas
"Publicum" – įtartinas pasirinkimas / Tomo Urbelionio (BFL) nuotr.

Bendrovė "Omnitel" skelbiasi besivadovaujanti socialinės atsakomybės politika ir besilaikanti antikorupcijos standartų, todėl jos pasirinkimas – "violetinę" reklamos kampaniją įgyvendino įmonė "Publicum" – gerokai stebina.

Mat pastaruoju metu "Publicum" reputacija gerokai pašlijusi. Šios viešųjų ryšių bendrovės vardas siejamas su ne vienu korupcijos skandalu.Viešųjų pirkimų tarnybos vadovas Žydrūnas Plytnikas užsiminė, kad "Publicum" yra viena iš trijų viešųjų ryšių įmonių, kurią galima įtarti neskaidria veikla.

"Publicum" vardas šmėžavo ir aiškinantis, kas galėjo spausti tą patį Ž.Plytniką. Šiuo metu šią bylą tiria teisėsaugos pareigūnai.

Pasak "Lietuvos žinių", 2009 m. gegužę Specialiųjų tyrimų tarnyba atliko poėmius Valstybinėje mokesčių inspekcijoje ir "keliose uždarosiose akcinėse bendrovėse". Esą viena jų buvo UAB "Publicum".Be to, netiesiogiai apie įtartiną "Publicum" veiklą byloja ir įmonės finansai. "Lietuvos žinių" teigimu, 2009 m., kai sunkmečiu didžioji dalis viešųjų ryšių agentūrų patyrė nuostolių ir ši rinka smuko 20–30

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų