Pereiti į pagrindinį turinį

Reklamos pernai padaugėjo televizijoje ir internete

2013-02-04 15:09
Reklamos pernai padaugėjo televizijoje ir internete
Reklamos pernai padaugėjo televizijoje ir internete / Shutterstock nuotr.

Didžiausią rinką užimančios televizijos reklamos apimtys šiuo laikotarpiu padidėjo 4,8 proc., atskleidžia pirmadienį paskelbti tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenys. Kartu su šiemet į tyrimą įtrauktais kanalais „Info TV“, „Liuks!“, „NTV Mir“ ir TV8 televizijoje transliuota 26,931 mln. sekundžių reklamos, 1,325 tūkst. reklaminių klipų.

Radijo stotyse transliuota 5,5 proc. mažiau reklamos. Kartu su 2012 metų stebima „Power Hit Radio“ radijo stotyse transliuota 5,174 mln. sekundžių reklamos.

Spaudos reklamos apimtys pernai sumažėjo 17,2 proc.: laikraščiuose - 23,5 proc., žurnaluose - 0,2 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 14,541 mln., žurnaluose - 7,106 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.

Internete pernai buvo 17,4 proc. daugiau reklamos negu 2011 metais - iš viso 3,938 mln. reklamos vienetų.

Lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas smuko 14,1 proc. iki 19,856 mln. kvadratinių metrų. Lauko video ekranuose buvo transliuota 4,124 mln. sekundžių reklamos - 18,5 proc. mažiau.

Reklamai ant degalinių degalų pylimosi pistoletų užklijuoti 58 tūkst. reklaminių lipdukų, arba 13,5 proc. mažiau 2011 metais.

Reklamos ekranų prekybos centruose ir degalinėse padaugėjo 5,7 proc. iki 10,854 mln. vienetų, kine transliuota 201 tūkst. reklaminių klipų - 53,2 proc. daugiau.

Pernai didžiausi reklamuotojai buvo „Tele2“, „Studio Moderna“, „Omnitel“, „Procter&Gamble“ ir „Maxima LT“. Po jų rikiavosi „Bitė“, „Henkel“, „Unilever“, ,„Palink“ ir „Kraft Foods“. Dažniausiai reklamuoti prekybos tinklai, mobilaus ryšio operatoriai ir jų paslaugos, greitieji kreditai, vaistinės, muzikos koncertai, vitaminai ir lengvieji automobiliai.

„TNS LT“ duomenys pateikiami be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtraukta reklama, kurią remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai. Duomenys pateikti tik iš „TNS LT“ registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų