Pereiti į pagrindinį turinį

"Tez tour" ketina poilsiautujus kitąmet skraidinti iš Kauno ir Palangos

2010-11-29 13:33
"Tez tour" ketina poilsiautujus kitąmet skraidinti iš Kauno ir Palangos
"Tez tour" ketina poilsiautujus kitąmet skraidinti iš Kauno ir Palangos / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Kelionių organizatorius "Tez tour" išvykstamojo turizmo srautų apimtis Lietuvoje ketina didinti 20-30 proc. ir pasiekti ikikrizinio laikotarpio lygį.

„Jau ateinančio vasaros sezono metu - balandžio-spalio mėnesiais - planuojame suorganizuoti 20-30 proc. daugiau kelionių negu pernai per tą patį laikotarpį“, - komentavo "Tez tour" Lietuvoje vadovas Aleksandras Sukovas.

Įmonė kitų metų pelną planuoja aukoti turistų srautų didinimui, taip pat stebėdama konkurencinę situaciją Lietuvoje, ketina sumažinti vidutinę kelionės kainą ir siūlyti vartotojams optimalius, jų poreikius bei lūkesčius atitinkančius  kelionių paketų variantus.

Į Turkijos kurortą Antaliją svarstoma galimybė organizuoti tam tikrais laikotarpiais net po 2 skrydžius per dieną, taip pat bus galima ilsėtis Bodrumo ir Marmario regionuose, Ispanijos kurortuose Barselonoje ir Maljorkoje, pamėgtoje Hurgadoje ir Šarm El Šeiche Egipte, be abejo, Graikijos saloje Kretoje.

Pristatant naujoves, reikėtų paminėti galimybę ilsėtis egzotinėje Tenerifėje  bei vykti į pažintines ir sveikatinamąsias keliones į Austriją jau ir vasaros sezono metu. Be to, svarstomos galimybės organizuoti skrydžius į Antaliją iš Kauno bei Palangos oro uostų, kad būtų sudarytos sąlygos dar patogiau keliauti kitų Lietuvos regionų gyventojams.

 Kitų metų siekis – apie 15 proc. sumažinti vidutinę kelionės kainą, ir toliau laikantis labiausiai į vartotoją nukreiptos kainodaros politikos, kai skatinama pirkti iš anksto dėl didesnės viešbučių pasiūlos ir kitų išankstinių pardavimų privalumų.

Iš anksto perkamos kelionės bus pigesnės, nes artėjant kelionės datai keičiasi poilsio šalių viešbučių kainodara – esant didelei paklausai, jie pakelia kainas, dėl ko gali padidėti ir bendra kelionės paketo kaina.

Kalbant apie paskutinės minutės pasiūlymus, jie tampa vis retesniais atvejais, nes keičiasi ir vartotojų poreikiai – žmonės tapo linkę iš anksto planuoti savo išlaidas, atostogų trukmę bei laiką, taip pat pajuto komfortą rinktis keliones už mažesnę kainą, bet iš platesnės pasiūlos.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų