TV3 nepardavė viso reklamos per krepšinio rungtynes laiko

Eterį pripildžius su krepšiniu susijusiomis reklamomis, kai kurios bendrovės, nenorėdamos paskęsti tokios tematikos sraute, savo reklamas nukėlė į rugsėjo pabaigą ir spalio pradžią.

Pasak TV3 komercijos direktoriaus Aldo Juronio, bendrovei nepavyko parduoti viso reklamos laiko varžybų metu, pirmadienį praneša "Verslo žinios".

"TV3 reklamos laiką pardavinėjo nelanksčiai. Mano žiniomis, jiems ši prekyba nebuvo labai sėkminga", - komentuoja reklamos agentūros OMD vadovas Darius Gricius.
Pagrindiniai reklamos užsakovai - čempionato ir rinktinės rėmėjai, pagrindiniai transliacijų rėmėjai - "Švyturys" ir "Viči".

"Po čempionato vėl bus transliuojamas nenatūraliai didelis kiekis reklamos. Todėl tokį sprendimą priėmusios bendrovės gali ir suklysti", - sako D. Gricius.
Interneto reklamos bendrovės "AdNet" vykdomasis direktorius Linas Šiautkulis sako, kad
didžiausi reklamos užsakovai čempionato metu yra šio renginio rėmėjai, kitų bendrovių reklamos kiekiai internete sumenko.


Šiame straipsnyje: reklamaEurobasket 2011

NAUJAUSI KOMENTARAI

taip

taip portretas
taip jiems ir reikia, goduoliams...

ziurovas

ziurovas portretas
jau geriau HD kamerų būtų nusipirkę :P

ruduo su kalioshais

ruduo su kalioshais portretas
feel the love
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių