Eterį pripildžius su krepšiniu susijusiomis reklamomis, kai kurios bendrovės, nenorėdamos paskęsti tokios tematikos sraute, savo reklamas nukėlė į rugsėjo pabaigą ir spalio pradžią.
Pasak TV3 komercijos direktoriaus Aldo Juronio, bendrovei nepavyko parduoti viso reklamos laiko varžybų metu, pirmadienį praneša "Verslo žinios".
"TV3 reklamos laiką pardavinėjo nelanksčiai. Mano žiniomis, jiems ši prekyba nebuvo labai sėkminga", - komentuoja reklamos agentūros OMD vadovas Darius Gricius.
Pagrindiniai reklamos užsakovai - čempionato ir rinktinės rėmėjai, pagrindiniai transliacijų rėmėjai - "Švyturys" ir "Viči".
"Po čempionato vėl bus transliuojamas nenatūraliai didelis kiekis reklamos. Todėl tokį sprendimą priėmusios bendrovės gali ir suklysti", - sako D. Gricius.
Interneto reklamos bendrovės "AdNet" vykdomasis direktorius Linas Šiautkulis sako, kad
didžiausi reklamos užsakovai čempionato metu yra šio renginio rėmėjai, kitų bendrovių reklamos kiekiai internete sumenko.
Naujausi komentarai