Tyrimas: į apdovanojimus atkreipia dėmesį kas trečias pirkėjas Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: į apdovanojimus atkreipia dėmesį kas trečias pirkėjas

2012-12-17 13:59
Tyrimas: į apdovanojimus atkreipia dėmesį kas trečias pirkėjas
Tyrimas: į apdovanojimus atkreipia dėmesį kas trečias pirkėjas / Shutterstock nuotr.

Kas trečias Lietuvos gyventojas, pirkdamas kasdien vartojamų prekių, kreipia dėmesį į prekei suteiktus apdovanojimus. Tiek pat žmonių atkreipia dėmesį į pranešimus žiniasklaidoje apie produktams suteiktus įvertinimus, rašo „Verslo žinios“.

„Apdovanojimas turi būti žinomas visuomenėje, gerbiamas žmonių. Turi būti aiškūs apdovanojimo vertinimo kriterijai, o organizatorių reputacija - nepriekaištinga. Tik tokie apdovanojimai gali paskatinti vartotojus įsigyti prekę. Deja, apdovanojimų Lietuvoje, kurie atitiktų visus minėtus kriterijus, aš beveik nežinau“, - komentavo nepriklausomas rinkodaros konsultantas Audrius Savickas.

Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, 32 proc. iš 506 apklaustų 15-74 metų Lietuvos gyventojų, pirkdami kasdien vartojamų prekių ir maisto, atkreipia dėmesį į pakuotėje nurodytus prekių ženklo gautus laimėjimus, 28 proc. atkreipia dėmesį į pranešimus apie apdovanojimus žiniasklaidoje. Tyrimas atskleidė, kad naujienos apie prekių ženklų ir gaminių įvertinimą labiausiai domina aukštesnių pajamų gyventojus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra