Pereiti į pagrindinį turinį

Už netinkamai suteiktas paslaugas „Tez Tour“ kompensuos 6 tūkst. litų

2012-12-20 15:33
Už netinkamai suteiktas paslaugas „Tez Tour“ kompensuos 6 tūkst. litų
Už netinkamai suteiktas paslaugas „Tez Tour“ kompensuos 6 tūkst. litų / Shutterstock nuotr.

Teismas pieš savaitę patenkino dviejų lietuvių turistų skundą dėl jais atostogų metu tinkamai nepasirūpinusio kelionių organizatoriaus. Aplankyti kultūros lopšį Egiptą prieš dvejus metus susiruošusiems keliautojams atostogas teko praleisti be savo asmeninių daiktų ir gyvybiškai svarbių medikamentų. Skrydžio metu pradingusio bagažo ieškoti nesiėmęs kelionių organizatorius „Tez Tour“ nukentėjusiems turistams teismo įpareigotas atlyginti 6136 litų vertės neturtinę žalą. Įmonė turės padengti ir bylinėjimosi išlaidas.

„Kelionių organizatoriaus su paslaugos pirkėjais pasirašytoje sutartyje numatyta, jog paslaugos teikėjas įsipareigoja tinkamai įvykdyti vežimo paslaugą, tačiau po skrydžio bagažas į viešbutį nebuvo pristatytas, jis neatsirado ir likusios kelionės metu, todėl paslauga teismo sprendimu buvo pripažinta kaip įvykdyta netinkamai. Kelionių organizatorių siūlomas atostogas pasirinkusieji turėtų žinoti, jog tokiais atvejais turi teisę kreiptis į teismą ir pagrįstai tikėtis patirtos žalos atlyginimo“, - sakė ieškovus šioje byloje atstovavęs UAB „Legal advice“ advokato padėjėjas Robertas Naruševičius.

Pasak R. Naruševičiaus, turistai į viešbutį atvyko labai vėlai, t. y. apie 23.00 val. vietos laiku, o jau kitos dienos 4.00 val. ryto turėjo vykti į kruizinį laivą. Todėl  būtiniausius drabužius bei avalynę buvo priversti įsigyti viešbutyje esančioje parduotuvėje, kurioje jokie pirkimo - pardavimo dokumentai ar kasos čekiai nebuvo išduoti. Dėl bagažo dingimo lietuvaičių poilsis buvo sutrikdytas. Jie patyrė didelį emocinį sukrėtimą, stresą, negalėjo tinkamai ilsėtis, turėjo praleisti daug laiko pirkdami pačius reikalingiausius daiktus, o tai sukėlė daug naujų rūpesčių, ypač atsižvelgiant į tai, kad keliautojai nežinojo, kur ieškoti reikiamų parduotuvių, nemokėjo kalbos.

Jeigu sutartis vykdoma ne pagal turisto lūkesčius, įstatymai įpareigoja, jog kelionės organizatorius, atsižvelgdamas į konkrečias aplinkybes, privalo teikti turistui visokeriopą pagalbą ir paramą, įskaitant ir moralinę, o tam tikrose situacijose – ir materialinę. Ieškovus atstovavusio advokato padėjėjo teigimu, visa tai nebuvo padaryta.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų