- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vežėjai viliasi, kad Vyriausybė persigalvos ir atšauks numatytą kelių naudotojo mokesčio didinimą. Vilkikų savininkai teigia, kad artėjančią krizę pirmas pajus krovinių vežimo verslas, todėl mokesčiai jam neturėtų didėti taip drastiškai, rašo „Lietuvos žinios“.
Susisiekimo ministro patarėjas Martynas Čerkauskas „Lietuvos žinioms“ teigė, kad šiuo metu iš kelių naudotojo mokesčių valstybė surenka apie 70 mln. litų per metus. Tikimasi, kad juos padidinus papildomai būtų galima surinkti dar apie 65 mln. litų.
„Pagrindinė priežastis, kodėl mokestis didinamas, yra noras surinkti daugiau lėšų į Kelių fondą, kuris dėl krizės sumažintas perpus ir Europos Sąjungos pinigai baigiasi. Tai papildomas lėšų šaltinis kelių būklei gerinti. Lietuvoje šie mokesčiai yra vieni mažiausių Europoje. Pavyzdžiui, Lenkija juos didino praėjusią vasarą. Turime didelį tranzitinį sunkiųjų automobilių srautą. Jis, žinoma, gadina kelius, o dabartiniai mokesčiai ir pajamos yra per maži, palyginti su išlaidomis, kurių patiriama taisant vilkikų paliktas vėžes“, - teigė M.Čerkauskas.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidiumo nariui Mečislovui Atroškevičiui Susisiekimo ministerijos išsakomi argumentai atrodo ne visiškai sąžiningi.
„Mūsiškiai dažnai sako, kad turime priartėti prie Europos vidurkio. Bet nepaisome, kad pas kaimynus latvius iki šiol kelių mokesčio nėra, kad Beniliukso šalyse, Danijoje, Švedijoje paros kelių mokestis - 8 eurai (27,6 lito), o mes norime 11 eurų“, - sakė „Linavos“ prezidiumo narys.
Vyriausybės nutarimu Kelių naudotojo mokestis komercinių transporto priemonių savininkams ir jų valdytojams didinamas nuo šių metų gegužės 1 dienos. Krovininių kelių transporto priemonių apmokestinimas per dieną didėja nuo 20 iki 37 litų. Kelių naudotojo mokestį galima mokėti kas dieną, kas savaitę, kas mėnesį arba už visus metus. Mokestis auga pagal krovininio automobilio svorį ir išmetamų teršalų kiek
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas: „Tete-a-tete“ teisėtai neleista atidaryti dar vieno salono Tauragėje
Lošimų priežiūros tarnyba pagrįstai atsisakė išduoti leidimą įmonei „Tete-a-tete“ atidaryti dar vieną lošimų automatų saloną Tauragėje, nusprendė teismas. ...
-
Ekonomistas: kalėdinė prekyba bus aktyvi, žmonių lūkesčiai – aukšti1
Kalėdinę prekybą pradedančių prekybininkų apklausa rodo, kad šiemet gyventojai dovanoms linkę išleisti panašiai pinigų, kaip pernai, tačiau atsigavusi perkamoji galia ir sumažėjusi infliacija leidžia tikėtis aktyvesnio &scaron...
-
„DBRS Morningstar“ patvirtino Lietuvos turėtą skolinimosi reitingą
Tarptautinė kredito reitingų agentūra „DBRS Morningstar“ penktadienį dar kartą patvirtino anksčiau Lietuvai suteiktą A (aukštą) ilgalaikio skolinimosi reitingą su stabilia perspektyva, pranešė Finansų ministerija. ...
-
„Litgrid“: kitą savaitę bus laikinai atjungta „NordBalt“ jungtis su Švedija3
Kitą savaitę bus laikinai atjungta elektros jungtis su Švedija „NordBalt“, penktadienį pranešė Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“. ...
-
LEA: penktadienį didmeninė dienos elektros kaina Lietuvoje yra viena mažiausių šiemet
Šį penktadienį didmeninė dienos elektros kaina Lietuvoje yra viena mažiausių šiemet – dienos vidurkis siekia 19,53 Eur/MWh, praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). Skelbiama, kad mažesnė vidutinė dienos kaina šia...
-
ESO: išmaniųjų skaitiklių duomenimis manipuliuoti neįmanoma9
Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) teigimu, abejoti diegiamų išmaniųjų skaitiklių patikimumu nėra pagrindo. Anot ESO, jų duomenų koreguoti bei jais manipuliuoti neįmanoma. ...
-
VERT: elektros skirstymo kainos viršutinė riba kitąmet – daugiau nei 7 proc. mažesnė
Elektros energijos skirstymo paslaugų, kurias teikia tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), kainos viršutinė riba kitąmet mažės šiek tiek daugiau nei 7 proc., skelbia Valstybinė energetikos reguliavimo t...
-
Baigta rekonstruoti kelio Vilnius-Utena atkarpa Utenoje
Panevėžio kelių statybos įmonė HISK baigė 7 mln. eurų (su PVM) vertės beveik dviejų kilometrų ilgio kelio Vilnius-Utena atkarpos Utenoje rekonstrukciją. ...
-
Baltijos šalių studentai kūrė idėjas ir projektui „Rail Baltica“2
Rugsėjį vykusi ir Tartu, Rygą ir Kauno miestą sujungusi programa „Bus Baltica“ subūrė KTU, RTU ir Tartu universiteto studentus, kurie ieškojo sprendinių regioniniam mobilumui, miestų plėtrai ir projektui „Rail Baltica“. ...
-
R. Vaikšnoras apie planuojamą finansavimą gynybai: būtų gerai turėti šiek tiek daugiau1
Lietuvos kariuomenės vadas Raimundas Vaikšnoras leidžia suprasti, kad kitų metų biudžete norėtų matyti didesnį finansavimą krašto apsaugai. Generolas pažymi – būtų gerai turėti didesnius asignavimus tam, jog esmingai pasikeitus...