Pereiti į pagrindinį turinį

Ateities drabužių parduotuvės, arba Sveiki atvykę į KOKO

2020-05-30 02:00
DMN inf.

2020 m. mados pasaulio tikslas – mažesnis vartojimas. Kelis beverčius pakeisti vienu kokybišku daiktu skatina ir "KOKO boutique".

Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką. Ženklas: I. Šmigelskienė džiaugiasi besikeičiančiais moterų įpročiais pirkti bet ką.

Daug – nereiškia gerai

Vos prieš penkerius metus paklausia ir visų mėgstama drabužių parduotuve buvo laikoma ta, kuri norėdama patenkinti įvairių klientų skonius ir poreikius galėjo pasiūlyti kuo daugiau ir kuo įvairesnių drabužių. Populiariausių lentynos lūždavo nuo pasirinkimo gausos, o ir parduotuvės atstovaujamų prekių ženklų abėcėlė buvo itin plati. Svarbiausia buvo drabužių spalvos, raštai ir formos, o drabužių kokybė, prekių ženklų filosofija, tvarumo aspektai rūpėjo tik labai siauram ratui žmonių. Šiandien viskas yra kitaip.

Kauno senamiestyje, M.Valančiaus gatvėje, įsikūręs "KOKO boutique", duris atvėrė prieš aštuonerius metus. Nuo gyvavimo pradžios iki šiandien parduotuvės koncepcija smarkiai kito – pirmaisiais gyvavimo metais parduotuvė atstovavo įvairiems Lietuvos ir užsienio kūrėjams, kol galiausiai rado save. Per aštuonerius metus parduotuvė pažino savo klientus, jų poreikius, išgrynino savo verslo kryptį, o svarbiausia – reagavo į besikeičiančias vartojimo tendencijas ir pasaulyje vykstančius klimato krizės padarinius.

Mes jau nesame tik stilingų drabužių parduotuvė. Manome ir tikime, kad esame tvarios mados industrijos dalis.

Ar kada nors pagalvojote, kad mada yra viena labiausiai mūsų planetą alinančių industrijų, kuri išmeta iki 10 proc. viso pasaulio šiltnamio efektą sukeliančių dujų, tai yra daugiau nei visų tarptautinių skrydžių ir jūrų transporto išmetamieji teršalai kartu sudėjus? Mados pramonei yra gausiai naudojami žemės ištekliai, tokie kaip vanduo ir energija, ką jau kalbėti apie sunkiai įsivaizduojamus kiekius atliekų, kurias sukuria mada ir mados vartotojai.

Drabužių filosofija

Klimato krizė ir besikeičiantys vartotojų įpročiai, anot "KOKO boutique" savininkės ir vadovės Indrės Šmigelskienės, tapo pokyčių stimulu ir įkvėpimu.

"Mes jau nesame tik stilingų drabužių parduotuvė. Manome ir tikime, kad esame tvarios mados industrijos dalis – vieta, kurioje galima rasti kruopščiai kuruojamą parduotuvės asortimentą, socialiai atsakingus ir kokybiškus prekių ženklus, kuriuos jungia tvarios mados ir tvaraus verslo principai, taip pat išpažįstamos vertybės ir inovatyvus požiūris, – savo vizijomis dalijosi I.Šmigelskienė. – Bėgant laikui pažinome savo klientus, todėl itin kruopščiai kuruojame ir atrenkame parduotuvės kolekcijas. Atsisakėme daiktų ir prekių ženklų, kurie 100 proc. netenkino savo kokybe, taip pat ir tokių, kurie būtų sunkiai panaudojami ir būtų skirti tik vienetinėms progoms. Atvirkščiai, atsisukome į laikui nepavaldų dizainą ir klasiką. Vertiname aukštos kokybės natūralias medžiagas, klasikinius kirpimus."

Modernios ir dinamišką gyvenimą gyvenančios moterys savo drabužinėms ieško lengvų sprendimų. Jos perka daiktus, kuriuos galima paprastai derinti tarpusavyje, kurie tarnautų ilgą laiką ir nepabostų. Toks reiškinys kaip spontaninis pirkimas nyksta, o ateityje, I.Šmigelskienės manymu, turėtų visai išnykti, nes vartotojai tampa sąmoningesni. Savo pinigus jie nori leisti kokybiškiems, emocinį džiaugsmą teikiantiems daiktams.

Už kokybišką švarką klientės yra pasiryžusios sumokėti daugiau, nes žino, kad jis atstos net kelis ne tokios aukštos kokybės švarkus. I.Šmigelskienė džiaugėsi, kad "KOKO boutique" ne vienai klientei padėjo atrasti savo stilių, o drabužines išvalyti nuo nereikalingų drabužių. Dabar jose vietos kur kas daugiau ir, nors drabužių skaičius minimalus, moterys visuomet turi ką apsirengti.

Laiko patikrinta klasika

KOKO parduotuvėje visuomet rasite įprastą klasikinę drabužių seriją, kuri kiekvieną sezoną yra papildoma keliais naujais gaminiais. Klientų patogumui, galima rinktis iš anksto sudėliotus derinius, kuriuos nedidelis parduotuvės personalas vadina uniformomis – savaitgalio, kasdienos, vakarinėmis ir kokteilinėmis.

Atitiko: „KOKO boutique“ asortimentas išskirtinis, kaip ir čia besilankančios klientės. Vikos Paškelytės nuotr.

"Turime ir tokių klienčių, kurioms formuojame spintos turinį, parenkame drabužius taip, kad jie lengvai derėtų vienas prie kito, galėtų būti maišomi tarpusavyje. Tokios moterys dažniausiai yra užimtos, tad, pasitikėdamos profesionalumu, šį darbą palieka mums. Joms patinka žinoti, kad turės kruopščiai sudėliotą garderobą įvairioms progoms – darbo susitikimams, kelionėms, šventėms", – apie butiko kasdienybę pasakojo I.Šmigelskienė.

KOKO didžiuojasi, kad yra vienintelė Lietuvoje, turinti galimybę atstovauti šiuo metu visame pasaulyje populiariam "Totême" ženklui iš Švedijos, vertinamam modernios ir minimalistinės mados gerbėjų. Šio ženklo išskirtinumas – išlaikyta vientisa klasika ir itin mėgstama "Totême" gama – juoda, balta ir dramblio kaulo spalvos. Kolekcijos papildo viena kitą, todėl naujieji drabužiai puikiai dera su kelerių metų senumo eilutėmis. Daug dėmesio skiriama aukštai audinių kokybei, todėl visi drabužiai tarsi susilieja su kūnu. Jei tai balti marškiniai, jie bus tankaus audimo, su stangria apykakle, patogaus oversize kirpimo, tinkantys įvairioms kūno formoms. Su jais patogiai jausitės dirbdamos kompiuteriu ar vairuodamos automobilį ir atrodysite nepriekaištingai vakarieniaudamos restorane. Džinsai? Jie pagaminti iš aukštos kokybės medvilnės, suteikiančios judėjimo laisvę. KOKO parduotuvėje taip pat rasite nuostabių ir laikui nepavaldžių "Totême" paltų, švarkų, suknelių ir kitų drabužių, kurie jus džiugins ne vienus metus.

Dar vienas ženklas, kurį itin pamėgo meniškos, konceptualumą vertinančios butiko klientės, – iš Latvijos kilusios Ketos Gutmanės linija. Kūrėja naudoja nepriekaištingos kokybės, skirtingų tekstūrų japoniškus audinius, daug dėmesio skiria tradicinei drabužių modeliavimo kultūrai, o kiekvienu savo darbu tarsi pasakoja tam tikrą istoriją. Nemažai jos kurtų drabužių yra klasikinio vyriško kostiumo interpretacijos.

Parduotuvės asortimentą sudaro ne tik įvairių dydžių suknelės, megztukai, švarkai, palaidinės, lietpalčiai, maudymosi kostiumėliai, saulės akiniai, bet ir kokybiškos odinės rankinės, nišiniame kvepalų pasaulyje vertinami prancūziški "Nicolai parfumeur createur paris", šveicariški "Andy Tauer" kvepalai. Be to, čia gausu modernios ir kasdienės juvelyrikos.

Patogu: jei neturite laiko pakeisti savo garderobą, tai už jus padarys „KOKO boutique“. Vikos Paškelytės nuotr.

Pavyzdžiui, Miunchene gyvenanti juvelyrė Saskia Diez, pasitelkdama klasikines ir vintažines formas, kuria modernią, šiuolaikišką, originalią juvelyriką. Savo darbams ji naudoja auksą, sidabrą, krištolą, natūralius akmenis, odą, medį ir porcelianą. "Alighieri" prekės ženklo sumanytojos, indų kilmės Rosh Mahtani įkvėpimas – "Dieviškosios komedijos" simbolika. Papuošalai gaminami iš auksuotos bronzos, sidabro, perlų ir stiklo.

Mumis taip pasitiki, kad leidžia parinkti dovanas savo nuožiūra ir jas supakuoti.

Nors daugiausia parduotuvės asortimento yra skirta moterims, vis dėlto čia galima rasti ir unisex tipo drabužių – marškinėlių, džemperių ar kvepalų. Tiesa, dažniausia vyrai čia užsuka dovanomis norėdami nustebinti savo mylimąsias. "Turime kelis klientus vyrus, kurie mumis taip pasitikti, kad leidžia parinkti dovanas savo nuožiūra ir jas supakuoti", – pasakojo I.Šmigelskienė.

Įkvėpta Paryžiaus

Kaip atrenkamos kolekcijos? Butiko šeimininkė pasikliauja savo intuicija, žiniomis ir Paryžiaus įkvėpimu, kurio semiasi mados savaitėse meilės, romantikos, stiliaus, meno ir kultūros mieste. Iš anksto suplanuotų susitikimų su KOKO atstovaujamų prekių ženklų atstovais metu atrenkamos, o tada užsakomos naujo sezono prekės.

Susipažinus su "KOKO boutique" iš arčiau nekyla klausimų, kodėl šią drabužių parduotuvę pamėgo išskirtinės, įdomius darbus ir spalvotus gyvenimus gyvenančios moterys ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio.

"Mūsų stiprioji pusė – nuolatinė mūsų klientų bendruomenė, kurią be galo vertiname ir tausojame. Pas mus lankosi iš tiesų pačios ypatingiausios Lietuvos moterys – talentingos, stilingos, keliaujančios, išsilavinusios, energingos, meniškos, verslios. Su jomis kartu gerdamos kavą, išgirstame daugybę pasakojimų ir istorijų iš jų kelionių, jų profesinės kasdienybės. Jos mus įkvepia ir suteikia motyvacijos tobulėti kiekvieną dieną. Įdomu tai, kad turime klientų ir iš užsienio, kurie viešėdami darbo reikalais Kaune mus visuomet aplanko. Man, kaip savininkei, yra pats nuostabiausias jausmas pristatyti tokius mados ženklus, kuriais aš pati tikiu ir kuriuos vertinu. Galiu tik padėkoti klientams už jų išpuoselėtą ir pasaulines tendencijas atitinkantį stiliaus pojūtį", – I.Šmigelskienė džiaugėsi, aplink save subūrusi ypatingus žmones.

Atsisveikinant su "KOKO boutique" siela uždavėme klausimą apie ateities mados parduotuvės koncepciją. Kokia ji? Ateities parduotuvė, anot I.Šmigelskienės, visų pirma turi turėti aiškų požiūrį ir filosofiją. Atitikti tam tikrą gyvenimo būdą gyvenančių vartotojų poreikius ir vizijas. Tai vieta, kurioje galima ne tik apsipirkti, tačiau kuria galima pasitikėti – formuojant naują garderobą, diskutuojant tvarios mados temomis ar pasakojant savo kelionių įspūdžius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų