Mados namai pastaruoju metu sulaukė kritikos, nes, remiantis 2017/18 metų verslo ataskaita, sudegino neparduotų rūbų už 32 mln. eurų. To priežastimis įvardyta galima perteklinė pasiūla ir produkcijos klastojimo pavojus, praneša agentūra „Reuters“.
Dabar įmonė sieks neparduotas prekes perdirbti ar paaukoti. Be to, ji neapdirbs tikro kailio. Kailį iš savo pasiūlos jau išbraukė ir kiti prabangių prekių ženklai, pavyzdžiui, „Gucci“, „Versace“ ir „Stella McCartney“.
„Šiuolaikinė prabanga reiškia būti socialiai ir ekologiškai atsakingu“, - sakė įmonės vadovas Marcas Gobbettis. Tai esą „Burberry“ yra labai svarbu, tai ilgalaikės sėkmės raktas.
M. Gobbettis kaip tik dabar mėgina iš naujo pozicionuoti prekės ženklą ir tikisi prisivilioti dizainerį Riccardą Tiscį, kuris anksčiau „Givenchy“ mados namuose kūrė tokioms žvaigždėms, kaip Beyoncė ir Madonna.
Naujausi komentarai