- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
Erdvė: didžiausia intriga tapo lokacija – buvęs Vilniaus taksi parkas. Ten, kur kažkada stovėjo 500 volgų, dizaineriai rikiavo savo naujausius modelius.
-
Charizma: unikalios architektūros 1948-uosius menančiam Naujininkų simboliui neprireikė jokių papildomų dekoracijų.
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
Ypatingas: „Mados infekcija“ – be konkurencijos ryškiausias mados įvykis Lietuvoje, unikali patirtis miesto mados gerbėjams.
-
Susikaupimas: 3 tūkst. kv. m erdvė žiūrovus pasitiko spengiančia tyla, muzika – kiekvieno žiūrovo ausinėse. Sunkiausia buvo modeliams, kuriems pataikyti į taktą padėjo tiksintis metronomas.
-
Dinamika: šiųmetė „Mados infekcija“ išsiskyrė energinga programa. Jos ašimi tapo jaunosios kartos išsišokėliai, kurių kūrybinis entuziazmas – užkrečiantis.
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
Erdvė: didžiausia intriga tapo lokacija – buvęs Vilniaus taksi parkas. Ten, kur kažkada stovėjo 500 volgų, dizaineriai rikiavo savo naujausius modelius.
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
Dinamika: šiųmetė „Mados infekcija“ išsiskyrė energinga programa. Jos ašimi tapo jaunosios kartos išsišokėliai, kurių kūrybinis entuziazmas – užkrečiantis.
-
Susikaupimas: 3 tūkst. kv. m erdvė žiūrovus pasitiko spengiančia tyla, muzika – kiekvieno žiūrovo ausinėse. Sunkiausia buvo modeliams, kuriems pataikyti į taktą padėjo tiksintis metronomas.
-
Dinamika: šiųmetė „Mados infekcija“ išsiskyrė energinga programa. Jos ašimi tapo jaunosios kartos išsišokėliai, kurių kūrybinis entuziazmas – užkrečiantis.
-
Charizma: unikalios architektūros 1948-uosius menančiam Naujininkų simboliui neprireikė jokių papildomų dekoracijų.
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
„Mados infekcija“: parduoti ar svajoti?
-
Dinamika: šiųmetė „Mados infekcija“ išsiskyrė energinga programa. Jos ašimi tapo jaunosios kartos išsišokėliai, kurių kūrybinis entuziazmas – užkrečiantis.
23-ioji "Mados infekcija" žiūrovus pasitiko neįprasta tyla erdvėje. Turbūt tai vienintelis madų šou, kurio metu modeliai 100 m ilgio podiumu žygiavo visiškoje tyloje, tik metronomui monotoniškai mušant taktą. Industrinė taksi parko erdvė virto charakteringu devynių ryškių kolekcijų fonu – nauji vardai stipriai žengia į rampų šviesą.
Praėjusį šeštadienį praūžusios "Mados infekcijos" įžanga tapo specialiai iš Italijos atvykusio madų kalvės – Polimodos mados instituto – direktoriaus Massimiliano Giornetti ir dėstytojos Marijos Popadničenko išskirtinis paskaitų ciklas.
"Iš karto įstrigo pirmoji M.Giornetti mintis, kad šiandien svarbiausia įsigilinti į save, o ne sekti kitais. Kaskart sau primenu, kad "Mados infekcija" užgimė kaip protestas prieš komercinį diktatą, kai mums, dar visai jauniems dizaineriams, kas nors vis bandydavo primesti savas tiesas. Perfrazuodamas Hamleto monologą M.Giornetti klausia – kas nugalės: noras parduoti ar vis dėlto svajoti, kurti verslą ar meną? "Mados infekcija" renkasi nesustoti. Kai matai, kad jaunieji dizaineriai turi idėjų, o kai kurie tą patį vakarą prakalbo apie naujas kolekcijas, jauti, kad festivalio podiumas jiems – vertybė", – pasakoja festivalio idėjinė vadė Sandra Straukaitė.
Sandra Straukaitė: kaskart sau primenu, kad "Mados infekcija" užgimė kaip protestas prieš komercinį diktatą.
Programos branduoliu tapo jaunosios kartos dizaineriai: Saimonas Tartenis, Vaida Voraitė. Konkurso "Injekcija" nugalėtojų desantas: Liepa Aliukaitė ir Adelė Burokaitė, italas Domenico Orefice, Valerie Armas iš Ispanijos, Tauri Västrik iš Estijos. Naujausias kolekcijas pristatė publikai gerai pažįstama Morta Nakaitė ir S.Straukaitė, iki šiol nepraleidusi nė vieno "Mados infekcijos" podiumo.
3 tūkst. kv. m erdvė žiūrovus pasitiko spengiančia tyla, muzika – kiekvieno žiūrovo ausinėse. Sunkiausias darbas teko modeliams, kuriems pataikyti į taktą padėjo tiksintis metronomas. Apvalus skaičius tarsi užkoduotas taksi parko erdvėje: čia, kur per valandą buvo sulaukiama apie 100 taksi iškvietimų, tiek pat modelių žygiavo 100 m ilgio podiumu.
Didžiausiu scenografijos įkvėpimu tapo unikalios erdvės architektūrinė tektonika, kuriai nereikėjo jokių pridėtinių dekoracijų. Tad itin svarbi tapo šviesos architektūra, kurią projektavo teatrinio apšvietimo asas Eugenijus Sabaliauskas.
"Žiūrovui buvo sunku atskirti, kurie elementai invaziniai, nes bet kokius objektus erdvė iš karto asimiliuoja. Tepalo balos – aliuzija į pirminės pastato funkcijos pėdsakus grindinyje, kuris iki šiol išmargintas padangų viražų piešiniais. Kai kas iš karto įsitikino – balos tikrų tikriausios, tik lietos iš 180 °C įkaitintos dervos", – apie meninius eksperimentus pasakoja "Mados infekcijos" scenografė Rūta Bagdzevičiūtė.
23-ioji "Mados infekcija" tik vienam vakarui atvėrė Vilniaus taksi parko vartus. "Daugelį ši erdvė taip užbūrė, kad jau klausia: o kur kitais metais? Pasirodo, tapome savotiškais Vilniaus erdvių atradėjais. Ir tai visai natūralu, nes mada ir miesto šurmulys – neatskiriami poliai", – sako S.Straukaitė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Po pandemijos – žymiai pabrangusios grožio paslaugos: lietuviai verčiau apsikerpa patys21
Pandemija paveikė daugelio žmonių gyvenimus ir įpročius. Pasikeitusią klientų elgseną pastebėjo ir grožio srities specialistai. Apriboti nuo galimybių žmonės patys išmoko apsikirpti, pasigražinti. Dėl pabrangusių paslaugų dalis klient...
-
Lietuvoje yra vietos brandaus amžiaus žmonėms: senjorai gali būti ir modeliais11
Laura Balčiūtė, „Powerage‘ncy“ agentūros įkūrėja, siekia įrodyti, kad modelio darbas neapsiriboja vien grožio standartais. „Norime skelbti žinią, kad vyresni žmonės, kurie dažnai mūsų visuomenės nepelnytai nurašo...
-
Kaip išsirinkti maudymosi kostiumėlį internetu?9
Naujo maudymosi kostiumėlio paieškos – tikras vargas? ...
-
LED lempos nagams – kaip nesuklysti renkantis?3
Gražiai atrodantys ir sutvarkyti nagai yra tikrų tikriausia vizitinė kortelė, kadangi būtent jie gali aplinkiniams sudaryti patį pirmąjį įspūdį apie jus. ...
-
Iškalbingų vėrinių kūrėja A. Grigaliūnaitė tiki visatos siunčiamais ženklais8
Jos vėriniai šiek tiek mistiški. Mažumėlę šamaniški. Be galo iškalbingi. Ir be menkiausios abejonės – nuostabūs. Kiekvienas turi skirtingą istoriją, prasidėjusią kartais nuo įdomaus žmogaus, o kartais &ndash...
-
Įvaizdžio dizainas – žmogaus išorės ir vidaus dermė2
Įvaizdžio atskirti nuo žmogaus beveik neįmanoma. Jį pastebėti galima net tuomet, kai jis nėra sąmoningai ir apgalvotai sukurtas, į visumą sujungiant atskiras detales. Tačiau kalbant apie įvaizdį nereikėtų jo tapatinti su stiliumi. Įvaizdžio di...
-
Namų SPA: kokie grožio prietaisai turėtų atsirasti jūsų namuose3
Per pastaruosius kelerius metus grožio pasaulis tapo neatsiejamas nuo technologijų. Įvairių prietaisų pagalba šiandien galime mėgautis grožio procedūromis neišeinant iš namų. Prekybos tinklo „Senukai“ ekspertai atsklei...
-
Dizainerė M. Jankuvienė: labiau gilinkitės ne į madą, o į save
Dizainerė Milda Jankuvienė vasario pradžioje dalyvavo Kyjive vykusioje Rytų Europos mados savaitėje, o vos spėjusi grįžti sužinojo apie Rusijos karių invaziją į Ukrainos teritoriją. „Sunku patikėti, kaip viskas trapu... Naujieji mano drauga...
-
Savamokslė dizainerė: drabužiai – mano meilės kalba7
Daugelis tikina, kad jos drabužiais rengiasi ypatingais atvejais, ypač – kai apninka juodos mintys. „Turbūt turiu kažkokią duotybę, bet nesipuikuoju, nevaidinu dvasingos. Viskas – net ir drabužių kūrimas – man išeina nat...
-
Spintos revizija stilingam ir lengvam pavasariui5
Natūralu, kad pamažu artėjant šiltajam sezonui vis dažniau norisi išsivaduoti iš sunkaus žieminio palto ir šilto šaliko. Palengva šylantys orai neretai jau leidžia pasvajoti ir apie lengvesnius bei spalvingesnius...