Visai neseniai su šia mados tendencijų analitike pradėjo bendradarbiauti ir vilniečių kūrėjų „Lu.eL“ komanda. V. Dias suformuotas intelektualaus mados vartotojo poreikių posakis ir tapo naujosios 2018 m. rudens-žiemos kolekcijos „Lofty“ atspirties tašku.
Po keturių raidžių šifru slepiasi dviejų kuriančių moterų idėjos atspirties taškas: „Live. Unique. Edgy. Lithuanian“. Kūrybinį tendemą sudaro Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė.
Šių metų šaltojo sezono kolekcija „Lofty“ išsiskiria modernumu ir jaukumu; koloritas – ramus ir solidus. Dominuoja langelių raštai, tai – tarsi nuoroda į urbanistinės erdvės asociaciją. Pasak kūrėjos J. Vainorės, kolekcijos modeliai kontrastuoja tarpusavyje, pasirinkus įprastinius drabužių siluetus, pridedant asimetrinius dizaino elementus, audinių derinius. „Taip išgaunamas subtilus ir įdomus įvaizdis, – sako Sandra, pastebėjusi, jog visus kolekcijos gaminius galima lengvai derinti vieną su kitu, vis išgaunant naują derinį. – Tai – praktiškumo savybė.“
Pasak kūrėjų, idėjos gimsta stebint pasaulines tendencijas, mados prognozuotojų skleidžiamą informaciją. Vizijų gairės papildomos S. Mockutės-Cicėnės atliekamu meniniu tyrimu, mat kūrėja Vilniaus Dailės akademijos Mados dizaino specialybės doktorantūroje analizuoja būtent šio mados prekės ženklo tapatumo galimybes. Studijų rezultatus kūrybinga moteris iš karto pritaiko savo darbo praktikoje.
Naujos kolekcijos veidu tapo tinklaraštininkė, visažistė Kamilė Kanapeckaitė.
Naujausi komentarai