Įdomių istorijų būna su tomis autorinėmis teisėmis ir didelėmis kompanijomis. Kai 2005 metais „Google” paleido savo „GMail” tarnybą Vokietijoje, vietos įstatymai neleido naudoti šio pavadinimo, nes jį jau buvo rezervavęs vietinis verslininkas Daniel Giersch. Ir pagaliau, praėjus septyneriems metams, „GMail” šioje šalyje perėjo į „Google” rankas.
Prekinis ženklas „G-mail” Vokietijoje buvo užregistruotas dar 2000 metais kartu su domenu gmail.de, ir dėl to vokiečiai, norėdami pasinaudoti „Google” el.pašto paslaugomis, turėjo naudotis adresu googlemail.com. „Google” bandė perimti teises arba jas kažkaip išpirkti, bet 2007 metais bandymus nutraukė, nes teismas aiškiai atmetė jų prašymą.
Bet panašu, kad padėtis netikėtai ir patylomis pasikeitė – pasak „TechCrunch", domenas gmail.de ir „GMail” prekinis ženklas jau perduoti kompanijai „Google” balandžio 13 dieną. Tiesa, nepranešama, kaip vyko derybos su buvusiu šeimininku ir kokią sumą teko sumokėti, bet pats Daniel 2006 metais teigė, kad „Google” jam siūlė 250 tūkstančių dolerių, tačiau jis tuo metu atsisakė.
Štai taip ir būna, tad jei planuojate tarptautinio masto verslą, patikrinkite, ar jokiose šalyse nėra jau užregistruotas prekinis ženklas su jūsų įmonės pavadinimu ar kitais svarbiais raktažodžiais.
Naujausi komentarai