Juk tik tikras žaidėjas visuomet ir visur nori būti pirmas, o pirmaisiais šiemet panoro būti kiek daugiau nei 14 tūkstančių žmonių.
Per metus išaugo dvigubai
Prieš metus renginio „GameOn“ organizatoriai džiaugėsi sulaukę beveik 7 tūkstančių renginio lankytojų, tačiau šiemet šis skaičius gerokai ūgtelėjo ir per savaitgalį „GameOn“ aplankė 14 tūkstančių svečių.
Renginio organizatorius Jonas Brazys tokį milžinišką augimą aiškino šeimų susidomėjimu. „Šiemet daugiau dėmesio norėjome skirti šeimų segmentui ir parodyti, kad žaidimai yra kiekvienos šeimos dalis. Specialiai renginyje įrengtoje šeimos zonoje sukūrėme erdvę, kurioje lankytojai galėjo rasti ne tik kompiuterinius žaidimus, tačiau susipažinti su stalo žaidimų naujovėmis, išmėginti savo jėgas robotų turnyruose ar pažaisti radijo bangomis valdomų mašinėlių futbolą, – pasakojo renginio organizatorius. – Prie tokio milžiniško populiarumo prisidėjo ir tai, kad „GameOn“ vardas po pernykščio debiuto buvo gerai matomas ir kaimyninėse šalyse. Vien elektroninio sporto turnyro dalyvių šalių sąrašas parodo, kad „GameOn“ patraukė tarptautinį dėmesį – 2015 m. turnyre varžėsi komandos iš 3 Baltijos valstybių, o šių metų turnyre norą dalyvauti pareiškė profesionalai iš daugiau nei 40 šalių“.
Šiemet elektroninio sporto turnyruose pagrindiniu smuiku grojo Lietuvos komandos, kurios papuošė finalus. Žaidimo „League of Legends“ turnyre triumfavo lietuvių komanda „Gameplay DNA“, o „Counter Strike“ turnyro taurę namo išsivežė komanda iš Danijos „Alpha Gaming“, kuri po įtemptos dvikovos palaužė lietuvių penketuką „VwS Gaming“. Šios komandos išsidalino ir rekordinį piniginį prizą, kuris buvo dvigubai didesnis nei pernai, – 10 tūkst. eurų.
2017-ieji bus dar įspūdingesni
Šių metų renginys „GameOn“ dar kartą įrodė, kad susidomėjimas žaidimų kultūra ne tik, kad neblėsta, tačiau ir stipriai auga.
„GameOn 2016“ į vieną vietą sukvietė kompiuterinių ir stalo žaidimų entuziastus, elektroninio sporto gerbėjus, žaidimų kūrėjus, cosplay entuziastus ir tuos, kurie su žaidimų kultūra iki šiol pažįstami dar nebuvo. Organizatoriai teigia, kad kitais metais prie „GameOn“ kuriamos žaidimų kultūros prisijungs dar daugiau populiariosios kultūros detalių.
„Kitąmet renginį taip pat planuojame organizuoti „Litexpo“ parodų rūmuose. Šiemet renginį čia organizavome pirmą kartą ir susidūrėme su keletu galvosūkių, kurie bus gerokai lengvesni naujame renginyje. Be to, 2017 metais „Litexpo“ bus didesnis, nes baigsis dviejų salių rekonstrukcija, tad galvosime, kaip „GameOn“ šventę padaryti įspūdingesne ir į šventinį šurmulį įtraukti dar daugiau žmonių,“ – ateities planais dalinosi „GameOn“ organizatorius Jonas Brazys.
Didžiausių kompanijų dėmesys
Nors renginys „GameOn“ dar visai jaunas, tačiau jį įvertinti atvyko ir didžiausių pasaulio žaidimų kompanijų atstovai. Organizatoriai teigia, kad šiuometinį „GameOn“ stebėjo tokios kompanijos kaip „Blizzard“, „Riot Games“, „Madfinger Games“ bei kiti svečiai iš žaidėjų visuomenei puikiai pažįstamų kompanijų.
„Mūsų renginys palyginti jaunas, tačiau sparčiai auga, o tai leidžia susilaukti dėmesio iš žaidimų industrijos gigantų, – džiaugėsi J. Brazys. – Svečiams šiuometinis „GameOn“ paliko didelį įspūdį, ir keletas jų jau pažadėjo, kad būtinai sudalyvaus ir 2017-aisiais“.
Naujausi komentarai