„Essilor Luxottica“ ir „Facebook“ sujungs jėgas kurdami išmaniuosius akinius Pereiti į pagrindinį turinį

„Essilor Luxottica“ ir „Facebook“ sujungs jėgas kurdami išmaniuosius akinius

2020-09-17 13:39

Akinių lęšių ir akinių nuo saulės gamintoja „Essilor Luxottica“ pranešė apie partnerystę su tarptautinių socialinių tinklų ir technologijų milžine „Facebook Inc.“, kurios tikslas – sukurti naujos kartos išmaniuosius akinius.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / freepik.com nuotr.

Bendrovė šio sandorio finansinių sąlygų neatskleidė, tačiau pareiškė, jog tai bus ilgametė partnerystė.

Skelbiama, kad pirmasis „Ray-Ban“ prekės ženklo produktas turėtų pasirodyti 2021 metais.

„Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.

„Essilor Luxottica“ susikūrė susijungus Prancūzijos „Essilor International“ ir Italijos „Luxottica Group“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra