Šiandien prasidėjo paskutinis jau ketverius metus trunkančio teismo etapas, kuriame prabangos prekių gamintoja "Louis Vuitton" kaltina interneto paieškos milžinę "Google" neteisėtai parduodant su jos prekės ženklus susijusius paieškos raktažodžius jos konkurentams.
"Louis Vuitton", tarp kurios gaminių - brangios rankinės ir krepšiai, argumentuoja, kad "Google" neturi teisės parduoti su prekės ženklu susijusių raktažodžių, pavyzdžiui, "Vuitton", tiems, kas pasiūlo didesnę kainą. Savo argumentus abiejų bendrovių atstovai išdėstys Europos teisingumo teismui.
Prabangos prekių gamintojo teigimu, "Google" paieška leido itin išpopuliarėti klastočių pardavėjams ar konkuruojantiems prekių ženklams "Louis Vuitton" sąskaita.
Tuo metu "Google" atstovai gynėsi, kad bendrovė uždirba ne iš tam tikrų žodžių ir su jais susietų paieškos rezultatų, o iš to, kokius rezultatus žmonės pasirenka, o sprendimas, kurią nuorodą pasirinkti, priklauso tik nuo pačio vartotojo.
JAV panašią praktiką "Google" taiko jau keletą metų: paieškos raktažodžius ji parduoda pasiūliusiems didžiausią kainą, o ne tiems, kam galbūt priklauso raktažodžių žymimas prekės ženklas. Šią praktiką Europoje "Google" pradėjo taikyti maždaug prieš metus.
Iki šiol JAV vykę teismai dėl tokios "Google" praktikos buvo priėmę ne vienodus sprendimus.
Naujausi komentarai