Telekomunikacijų bendrovės „Tele2” privatūs klientai nuo šiol pagalbos galės sulaukti iš virtualios asistentės Rūtos. Ji atsakinės į "Tele2" svetainės lankytojų užduodamus klausimus apie bendrovės paslaugas, suteiks reikiamos informacijos ir palengvins jos paiešką.
Privatūs klientai virtualiąją asistentę Rūtą gali rasti „Tele2“ interneto svetainėje, rubrikoje „Informacija klientams“. Su ja svetainės lankytojai gali bendrauti raštu, užduodami klausimus lietuvių kalba. Skaitmeninė asistentė į klausimą atsako pateikdama savo komentarą ir nukreipdama lankytoją į reikiamą „Tele2“ tinklalapio skiltį.
Šiandien Rūta pasirengusi atsakyti į klausimus apie „Tele2“ teikiamas paslaugas, klientų sąskaitas, jų mokėjimo bei kredito limitus. Ateityje dirbtinio intelekto sistema bus tobulinama, o virtualioji asistentė teiks dar platesnes konsultacijas klientams.
Naujasis sprendimas pagrįstas pažangia dirbtinio intelekto technologija, kuri naudoja ne tik specialiai parengtą informacijos bazę, bet ir leidžia virtualiajai asistentei savarankiškai „mokytis". Be to, klausimų priėmimo modulis yra pritaikytas lietuvių kalbai, tad vartotojų užklausas asistentė supranta nepaisant galimų gramatinių klaidų ir naudojamų sinonimų. Dirbtinio intelekto savitarnos sprendimą specialiai Lietuvos rinkai sukūrė Danijos programinės įrangos bendrovė „Dezide“.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės RAIT duomenimis, „Tele2“ vartotojai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi lyginant su kitomis Lietuvoje veikiančiomis mobiliojo ryšio bendrovėmis.
Naujausi komentarai