Pereiti į pagrindinį turinį

Išmaniosios technologijos pažįstamos jau kas antram lietuviui

2014-03-27 14:33
DMN inf.

Išmanieji telefonai pastaraisiais metais vis dažniau atsiduria lietuvio geidžiamiausių pirkinių ar dovanų krepšeliuose. Šių gaminių rinka nuolat auga, o pardavimai praėjusiais metais pasiekė rekordines aukštumas.
2013-ieji mobiliųjų telefonų rinkoje buvo lūžio metai, kai paprastųjų mobiliųjų telefonų ir išmaniųjų prietaisų pardavimų svarstyklės pakrypo pastarųjų naudai. Baltijos šalys – ne išimtis. Praėjusiais metais išmanieji tapo dominuojančia gaminių grupe telefonų rinkoje tiek bendrai visose Baltijos šalyse kartu sudėjus, tiek kiekvienoje atskirai.

Rinkos tyrimų bendrovės GfK duomenimis, išmaniųjų telefonų dalis Baltijos šalyse 2013-ųjų pabaigoje siekė 54,1 proc. (tuo pačiu metu 2012-aisiais – 37,1 proc.). Lietuvoje šis rodiklis per metus pakilo nuo 36,8 proc. iki 50,6 proc. Mūsų šalies išmaniųjų telefonų rinkoje dominuoja „Android“ operacinė sistema – ją naudoja 83 proc. išmaniųjų telefonų.

Piešdami ateities vizijas, šiuolaikinių technologijų specialistai buvo įsitikinę, jog mobilieji įrenginiai, tokie kaip išmanieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai, turėtų rūpintis žmonėmis. Panašu, kad šios jų pranašystės pildosi – mobiliųjų priemonių gamintojai vartotojams jau siūlo technologijas, kurios ne tik atlieka svarbiausias funkcijas, bet ir įkvepia bei gerina kasdienį žmogaus gyvenimą.

Šie technologiniai sprendimai šiandieninio vartotojo itin geidžiami, o pagrindinė telefono paskirtis – skambinimas – jau nebelaikoma esmine verte. „Pirkdami telefoną žmonės nori įsigyti galimybę fotografuoti, skaityti naujienas ir žiūrėti vaizdo įrašus, rašyti elektroninius laiškus ir dalytis su draugais idėjomis ar nuotraukomis. Be išmaniojo telefono neapsieinama net sportuojant – tinkamai mankštintis padeda sveikatos gerinimo programėlės“, – pasakojo Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.

Tad nenuostabu, kad vartotojams vis svarbesnis tampa interneto greitis bei telefono ekrano dydis. GfK duomenimis, 2012 m. populiariausi buvo 3-4 colių ekraną turintys telefonai, 2013-aisiais pirkėjai rinkosi 4-4,5 colių dydžio ekranus. Prognozuojama, kad šiemet vartotojai pirmenybę teiks dar didesniems ekranams. Tai ypač aktualu žmonėms, kurių darbui būtinas mobilumas – didesniame ekrane lengviau skaityti ir rašyti el. laiškus, žiūrėti vaizdo įrašus ir pan.

Pavyzdžiui, novatoriai „Samsung“, pristatantys naują savo flagmaną – telefoną S5 – gana aiškiai identifikavo šiuos vartotojų poreikius. Neabejojama, kad šį produktą vartotojai pamėgs dėl didėlio 5 colių ekrano. Telefone taip pat įdiegtos ir kitos vartotojams svarbiausios savybės – pažangi kamera, sparčios tinklo sąsajos, specialios fizinio aktyvumo programos bei įrenginio apsaugos funkcijos, vaikų režimas.

Apie „Samsung Electronics“

„Samsung Electronics“ yra pasaulinė technologijų lyderė. „Samsung“ inovacijos televizijos įrenginių, išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių, asmens duomenų, kamerų, namų apyvokos priemonių, spausdintuvų, LED sistemų, medicininės įrangos, puslaidininkių ir LED sprendimų segmentuose gerina žmonių gyvenimą. Įmonėje dirba 286 000 žmonių 80 pasaulio valstybėse, o metinė apyvarta siekia 216,7 milijardo JAV dolerių.

Įsteigta 1999 metais, „Samsung Electronics Baltics“ tapo viena pirmaujančių elektronikos įmonių Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje. Baltijos atstovybėje dirba 144 žmonės, o pardavimo apimtys Baltijos šalyse 2013 metais pasiekė 386,2 milijono JAV dolerių (290 milijonų eurų). Daugiau informacijos rasite apsilankę www.samsung.com.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų