Šias tendencijas atspindi ketvirtadienį paskelbtas tyrimas, taip pat parodęs augantį nerimą dėl „melagingų naujienų“ (angl. fake news).
Remiantis „Reuters“ žurnalistikos instituto tyrimu, apimančiu 37 šalis penkiuose žemynuose, socialinių medijų naudojimas naujienoms sužinoti Jungtinėse Valstijose sumažėjo 6 proc. punktais, palyginti su metais anksčiau.
„Facebook“ patyrė didžiausią su viešaisiais ryšiais susijusią nesėkmę istorijoje, kai buvo pažeistas vartotojų duomenų privatumas. Tai verčia svarstyti, kurios naujienos internete yra patikimos, o kurios – melagingos.
60 proc. respondentų Europoje, 63 proc. Azijoje ir 41 proc. Jungtinėse Valstijose tiki, kad šalių vyriausybės turėtų daugiau nuveikti, kad sustabdytų „melagingas naujienas“.
Naujausi komentarai