Mobiliųjų telefonų verslą pardavusi „Nokia“ grįžta su trenksmu. Ji pristato sferinę virtualios realybės vaizdo kamerą „Ozo“.
Sferinė vaizdo kamera bus pirmasis vartotojams pasiūlytas gaminys nuo tada, kai prieš dvejus metus kompanija pardavė savo mobiliųjų telefonų verslą „Microsoft“.
„Tai yra „Nokia“ atgimimas. Jų matėme jau tiek daug kartų per 150 metų kompanijos istoriją“, – „Financial Times“ sako Ramzis Haidamusas, „Nokia Technologies“ padalinio Silicio slėnyje prezidentas.
Trūksta tik turinio
Virtualios realybės ausinių, akinių ir kitų žiūrėjimo prietaisų rinkoje konkurencija yra didelė. Čia jau grumiasi tokios bendrovės kaip „Googe“ „HTC“ ir „Sony“. 3D vaizdo kameras anksčiau vartotojams buvo pasiūliusi „Panasonic“, bet kol kas tokie produktai didelio dėmesio nesulaukė ir atrodė labiau kaip galimybių plėtros patikrinimas. Tiesa, pristatomas kūrinys turėtų būti gerokai labiau pažengęs nei vaizdo kamerų gamintojų bandymai.
„Nokia“ šiuo atveju iš karto bando rasti ir žmones, kurie pradėtų kurti daugiau realybę atkuriančio turinio. Ponas Haidamusas teigia, kad naujas produktas bus skirtas aukštos kokybės produkcijos pirkėjams, t.y. pažengusiems technologijų vartotojams.
„Virtualios realybės rinka yra maža, bet žmonėms reikia sukurti daugiau priežasčių naudoti sferinį garsą atkuriančias ausines. Tam profesionalai turi sukurti daug vaizdo turinio“, – Kalba p. Haidamusas.
„Kamera leidžia greitai fiksuoti viską pasaulyje nejungiant atskirų kadrų montažinėje. Virtualios realybės rinka auga greitai, bet vienintelė galimybė didinti paklausą yra pasiūlyti daugiau turinio, kurį būtų galima žiūrėti“, – mano Cliffas Plumeris, bendrovės prezidentas.
„Jaunt“, 3D vaizdo medžiagos kūrimo bendrovė, jau sutiko prisidėti prie šios „Nokia“ platformos.
Naujausi komentarai