Pereiti į pagrindinį turinį

Misija į kosmosą, arba kaip idėją paversti verslu

2014-04-07 17:54
DMN inf.

Balandžio 25-27 dienomis Ryšių istorijos muziejuje Kauno technologijos universiteto (KTU) jauno verslo vystymo centras „Startup Space“ organizuoja renginį „Misija į kosmosą: „Startup Weekend Kaunas“.

Balandžio 25-27 dienomis Ryšių istorijos muziejuje Kauno technologijos universiteto (KTU) jauno verslo vystymo centras „Startup Space“ organizuoja renginį „Misija į kosmosą: „Startup Weekend Kaunas“. Tai kūrybinis ir produktyvus renginys, kurio metu jaunimas bus skatinamas kurti naujus produktus ir brandinti verslo idėjas.

Į renginį planuojama pritraukti 120 iniciatyvių dalyvių iš visos Lietuvos, kuriuos konsultuos ir savo patirtį bei patarimus dalins verslo specialistai bei mentoriai iš Lietuvos ir užsienio.

„Startup Weekend Kaunas“ – tai renginys, kurio pagrindinė idėja – sukurti verslą nuo idėjos iki prototipo per 54 valandas. Šiame renginyje susitiks įvairių sričių žinovai: kūrėjai, dizaineriai, rinkodaros specialistai, produktų vadybininkai bei jaunojo verslo entuziastai, kurie sieks bendro tikslo – per savaitgalį sukurti inovatyvius produktus ir sėkmingo verslo modelius. Sukurti produktai ir jų idėjos autoriai varžysis skirtingose apdovanojimų kategorijose.

Renginio tikslas – padėti žmonėms ir idėjoms surasti vienas kitą bei pritraukti investuotojus, kurių dėka prototipai galėtų virstų realiais ir sėkmingais produktais. Tai puiki proga pristatyti ir atkreipti dėmesį į savo idėją, kurią norima realizuoti.

Organizatoriai atskleidžia, jog šį pavasarį dalyvius konsultuos strateginio valdymo specialistas Darius Dulskis, turintis daugiau nei 10 metų patirties bei sėkmingai įvykdęs daugiau kaip 180 rinkodaros projektų. Taip pat su komandomis savo patarimais dalinsis vienas iš „Startup Weekend Lithuania 2013“ pagrindinių prizų laimėtojų, įmonės „Bliu Bliu“ savininkas Claudio Santori. Bus daugelis ir kitų savo srities ekspertų.

Kaip teigia vienas iš praėjusio „Startup Weekend Lithuania“ renginio dalyvių Tomas Pagirys, toks kūrybinis savaitgalis yra puiki vieta generuoti naujas verslo idėjas, patikrinti jau turimas ir, svarbiausia, suteikia motyvą judėti pirmyn. „Renginio metu suorganizavome pirmąją grupinių pirkimų akciją Lietuvos istorijoje, siūlėme pirkti sushius restorane „Yakata“. Šią idėją pardavėme vienam iš Lietuvos interneto industrijos lyderių“, – savo patirtimi dalinosi T. Pagirys.

Solveiga Kurgonaitė, 3D mezgimo mašinos autorė, apie įgytą patirtį „Startup Weekend“ kalba taip: „Naujos idėjos užvaldytas žmogaus protas niekada nebegrįžta į pradinę būseną. Aš leidausi į kelionę, kurią pavadinčiau „Life changing experience”. Ši kelionė mane pakeitė, nes suteikė galimybę pamatyti tolimesnę kryptį, kuria turėčiau eiti“, –  pasakoja mergina, kurią subrandinta verslo idėja atvedė net į Tel Avivą.

Šią savaitę startavo internetinė „Startup Weekend Kaunas“ svetainė, kurioje galima rasti visą informaciją apie renginį bei nuorodą į „Eventbrite“ registracijos sistemą. Dalyviams bus suteikta išskirtinė galimybė pristatyti savo idėją investuotojams bei gauti individualius verslo specialistų patarimus.

Daugiau informacijos apie renginį ir jo idėją: „Startup Weekend Kaunas“ svetainėje arba KTU „Startup Space“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų