Pereiti į pagrindinį turinį

„Autoplius Fast Lap” 2013-ųjų sezonas baigėsi su trenksmu

2013-09-08 12:30
DMN inf.
Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale Autoplius Fast Lap Time Attack finale

„Finalo puokštės” lenktynėmis baigėsi azartiškas 2013-ųjų metų „Autoplius Fast Lap” sezonas. Kačerginėje prizus išsidalino visų klasių nugalėtojai, o lenktynių metu kompaniją jiems palaikė 1000 AG galios „drago“ bolidas, būrys „drifterių” ir tūkstančiai žiūrovų. Laimingiausiais namo išvyko abu „Race” važiavimus laimėjęs Andrius Firantas su „Honda S2000” ir greičiausias absoliučioje šių metų „Time Attack” įskaitoje latvis Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige”.

„Time Attack”

Atskiro starto „Autoplius Fast Lap Time Attack” varžybose intriga buvo tokia: trys lenktynininkai galėjo namo išsivežti 2013-ųjų čempiono titulą. Viskas sprendėsi finaliniuose „Super Lap” važiavimuose.

Lyderiu čia atvykęs „Lotus Exige” pilotas Mareksas Matvejevsas galėjo važiuoti ramiai, pelnyti keletą taškų ir ramiai Latvijon išsivežti prizus. Bet ne, Mareksas „spaudė” kiek galėjo ir į finalinį „Super Lap” pateko antru geriausiu rezultatu „Time Attack” važiavimuose. Pirmas visos dienos geriausias rezultatas priklausė Jonui Poškui su „Mitsubishi Evo VIII”.

Tačiau finaliniame „Super Lap” važiavime, kai lenktynininkui suteikiamas vienas šansas įveikti patį greičiausią ratą visiškai tuščioje trasoje, Jonas Poškus nesugebėjo užkaitinti savo padangų tiek, kad aplenktų Mareksą. Jo „Lotus Exige” trasoje susitvarkė geriau. Mareksas Matvejevsas ant nugalėtojų pakylos lipo pirmas, Jonas Poškus – antras.

Beje, trečią rezultatą šeštadienį parodė į „Autoplius Fast Lap” grįžęs Egidijus Bulotas. Jo „chirurginiame” garaže sutvertas „Porsche 968EBR” nuo Jono „Evo” atsiliko 2,3 sek. Egidijaus „Super Lap” laikas – 1:19.600.

Deja, Egidijus atsisakė dalyvauti tradiciniame šampano purslų vakarėlyje, todėl konkurentai, bet labai geri bičiuliai lietuvis Jonas ir latvis Mareksas išsimaudė dviese. Šampano jie negailėjo, šventė savo pergales kaip pridera.

„Race”

Andrius Firantas. Dvi savaitės iki šeštadienio „Finalo puokštės” lenktynių jo tėtis liepė susirinkti mašiną į krūvą ir važiuot palenktyniaut. Nepagalvokite, Andrius nėra jaunas vaikinas, kad tėtis picerijoje jam rinktų patiekalus. Andrius ir pats yra tėtis (su tuo „Autoplius Fast Lap” komanda jį ir sveikina). Tačiau jo tėvo tartas žodis buvo ypatingai laiku ir vietoje. Mat štai kas nutiko šeštadienio „Race” važiavimuose.

Pateisindamas savo „Shumio” pravardę, Andrius pirmuose „Race” važiavimuose startavo iš pirmosios pozicijos – ją pelnė rytinės kvalifikacijos metu – ir prieš save nematydamas nei vieno konkurento į finišą atvyko pirmas. Pirma pergalė „Honda S2000” vairuotojo rankose. Jam už nugaros liko pirmą kartą „Autoplius Fast Lap” gėrybių paragavęs Martynas Griška su „Opel Speedster”. Atsiprašome, su „Lotus 116”!

Norime pažymėti, kad trečiąją vietą šiame važiavime pelnė ir po ilgo ir sunkaus darbo savo talentą greičiu pavertęs Tauras Tunyla su publikos simpatija – „Mazda Miata”.

Antrose „Race” lenktynėse Andrius Firantas startavo iš dešimtosios pozicijos – tokia „Autoplius Fast Lap Race” sistema, antros lenktynės vyksta lyderiams susikeitus. Bet ir čia „Honda” gerbėjas neturėjo konkurencijos – greitai aplenkė visus ir jau ketvirtame rate išsiveržė į pirmąją vietą. Šeštadienis Kačerginėje – be abejonės – gali būti pavadintas „Firantadieniu”.

Jis už nugaros paliko pirmame važiavime techninių nesklandumų nukamuotą Gediminą Bilinską su BMW E30 ir trečiu likusį lengvą ir greitą „Lotus 116” su Martynu Griška. Bendroje abiejų „Race” važiavimų įskaitoje lyderiai pasiskirstė taip: Firantas, Griška, Tunyla. Visi jie maudėsi šampano pursluose.

Reziume

80 dalyvių „Time Attack” sesijose, 35 „Race” dalyviai, „dragas”, „driftas”, „Fast Lap” merginos, Vaiperio muzika, 40 ypač „kietų” automobilio ekspozicija „Show off” kampelyje, dešimt greičiausių Lietuvoje superautomobilių ekspozicijoje ir trasoje – toks štai „Autoplius Fast Lap” 2013-ųjų sezono baigiamasis etapas „Finalo puokštė”.

Prisegtų nuotraukų autorius – Algirdas Venskus.

Apie „Autoplius Fast Lap“
Prieš penkis metus Baltijos šalims pristačiusi pasaulyje itin populiarų „Time attack“ varžybų tipą, „Autoplius Fast Lap“ komanda sėkmingai organizuoja lenktynes Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Kiekvienais metais šioms lenktynėms registruojasi daugiau nei šimtas dalyvių.

„Time attack“ grupėje lenktynininkai skirstomi į „Street“ ir „Pro“ klases. Pirmoje varžosi automobiliai be saugos lankų – jiems parengiama saugesnė trasa. „Pro“ klasės automobiliai yra aprūpinti saugos lankais ir kita saugumo įranga. „Autoplius Fast Lap“ lenktynių organizatoriai džiaugiasi, kad per penkerius metus dešimtys lenktynininkų, įvertinę automobilių sporto pavojus, automobiliuose sumontavo saugos lankus ir persikėlė į „Pro“ klasę, kuri gausumu jau lenkia mėgėjišką „Street“ klasę.

Prieš du metus prie „Time attack“ lenktynių buvo prijungta ir kontaktinių lenktynių „Race“ grupė. Šių lenktynių metu dalyviai varžosi ne laikui, o dėl pozicijų. Tai – klasikinių lenktynių formatas, kuris puikiai papildo „Autoplius Fast Lap“ renginį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų