Jausmas, rimtas ir žaismė
Emanuel’į Gat’ą pelnytai galime vadinti vienu populiariausių šių dienų šokio kūrėjų, kurio trupė nuolat gastroliuoja tarptautinėse scenose. Šis menininkas žinomas išskirtine pajauta derinant judesį ir muziką, todėl neveltui jo spektaklyje „LOVETRAIN2020“ skamba žymiausios britų populiariosios muzikos dueto „Tears for Fears“ melodijos. Energija, spalvingais kostiumais ir tobulais šokėjų kūnais pasižymintis trupės spektaklis reflektuoja emocingą ir žaismingą 9-ojo dešimtmečio atmosferą.
Epicentre čia grupė ir individas, nuolat tyrinėjantys tarpusavio santykius per emocijas ir judesį. Daug erdvės palikta netikėtumo momentui: Gat’o choreografija dažnai grindžiama improvizacijos metodais, suteikiant šokėjams laisvę prisidėti prie kūrybinio proceso ir skatinant šokio organiškumą. Tai ekspresyvumu ir emocine įtampa alsuojantis šiuolaikinio šokio paveikslas, kurį gyvai šansą pamatyti publika turės spalio 4 d. 19 val. Nacionalinio Kauno dramos teatro didžiojoje scenoje.
Nuo meilės iki aistringos vienatvės
Švęsdami „Théâtre du Corps“ 20 metų jubiliejų, du choreografai Marie-Claude Pietragalla ir Julien Derouault sujungė geriausius savo repertuaro kūrinius su nauju darbu „Metamorfozės“. Pagrindinė spektaklio idėja, kad kūnas nuolat keičiasi, ir šios transformacijos apima ir psichologinius bei emocinius perėjimus. Tai pasakojimas apie žmogaus kelionę per įvairius būties etapus. Šis spektaklis yra gyvas liudijimas apie kompanijos istoriją, 20 metų darbo, tyrimų ir inovacijų. Scenoje meistriškai nagrinėjami didieji universalūs meilės, aistros, vienatvės, žiaurumo ir negailestingo laiko tėkmės motyvai.
Marie – Claude Pietragalla yra viena garsiausių Prancūzijos baleto šokėjų, o jos teatras siekia kurti spektaklius, kurie peržengtų tradicinės choreografijos ribas, tyrinėdami žmogaus kūno ir emocijų galimybes, kurias publika galės liudyti spalio 5 d. 19 val. Nacionaliniame Kauno dramos teatre.
Moteriško kūno absurdai
„Vénus Anatomique“ – tai prancūzų choreografės Sarah Baltzinger kūrinys, tyrinėjantis žmogaus kūną kaip objektą. Spektaklio pavadinimas siejamas su istorine figūra – „Anatomine Venera“, kuri XVIIIa. buvo naudojama kaip mokomasis modelis, leidžiantis į moters kūną pažvelgti tyrimo tikslais.
Ši inovatyvi choreografė per šokį ir judesį pabrėžia moters kūno trapumą ir grožį bei sudėtingas sąlygas ir situacijas, su kuriomis moterys turi susidurti visuomenėje. Spektaklis pasižymi išskirtine plastika ir choreografinėmis formomis, jungiančiomis klasikinę šokio techniką bei eksperimentus. Baltzinger spektaklyje naudojami originalūs, kūno dalis imituojantys kostiumai, kuriais šokėjos manipuliuoja kaip tikrais kūnais, taip dar labiau sustiprindamos „moters – marionetės“ įvaizdį. Tai spektaklis, kviečiantis kartu keliauti per savo moteriškumą, kūniškumą, absurdą ir padaryti šiandienos gyvenimui aktualias išvadas. Subalansuotas naktiniam festivalio seansui: spalio 5 d. 21 val. Nacionalinio Kauno dramos teatro „Rūtos salėje“. Daugiau apie festivalį www.dancefestival.lt.
Naujausi komentarai