Kaip vienoje populiariausių savo dainų dainuoja megažvaigždė E. Sheeranas: kai atrodo, kad vakarėlis baigėsi, jis iš tiesų tik prasideda. Panaši situacija susiklostė ir Kaune. Vos tik paskelbus, kad atlikėjas surengs vienintelį šou Baltijos šalyse, bilietų į 30 tūkst. vietų turintį Kauno Dariaus ir Girėno stadioną neliko per pusdienį. Kitą dieną paskelbtas papildomas koncertas irgi beveik išparduotas. Nors brangiausi bilietai kainavo kelis šimtus eurų, jie buvo dvigubai pigesni nei į koncerto populiarumą sureagavusių viešbučių kambariai.
„To koncerto metu kainos yra pakilusios apie 30–40 proc., kadangi viešbutis pilnai užsipildė“, – teigė viešbučio „Best Western Santaka“ generalinis direktorius Zigmantas Dargevičius.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Kambarių kainos, be abejonės, keičiasi, kai yra paklausa ir kai kambarių nėra daug, kainos didėja“, – aiškino viešbučio „Radisson Kaunas“ direktorė Jūratė Budienė.
Stoties rajone kambario paros kaina prasideda nuo pusšešto šimto eurų, o viešbučiai Centre kambarius išpardavė, nors kainos prasidėjo nuo 800 eurų už parą. Kokios kainos bebūtų, nuomos svetainėje „Booking.com“ jau atsirado užrašas, kad vietų apsigyventi Kaune pirmąjį rugpjūčio savaitgalį nebėra.
„Užsipildė pakankamai greitai. Kai jau buvo paskelbta „Kauno dienoje“, praktiškai per dieną dvi buvo viskas rezervuota“, – sakė Z. Dargevičius.
„Kambarių buvo nebelikę jau gerokai prieš pranešant, kas tai per žvaigždė atvyks į Kauną“, – tikino J. Budienė.
Neįtikėtinais tempais išpirkus visus bilietus ir kambarius, prabilo ekonomistai: koncertas pakels infliaciją šalyje.
„Sakykime, 0,2–0,3 proc. infliacijos šuolis gali būti matomas, žiūrint į kitų, praėjusių pasaulinių renginių patirtį“, – skaičiavo Kauno technologijos universiteto ekonomistas Rytis Krušinskas.
Visgi, svarbu neperlenkti lazdos, nes, užsikėlus kainas, rizikuojama kad turistai į Kauną nebesugrįš. Tačiau verslininkai atviri – kainos didės.
„Kaip bebūtų, visgi, tikrai turėtų kilti kainos, nes visi tuo metu norime, kaip sakant, pasigriebti tą aukso gabaliuką, tą sėkmę“, – sakė restorano „Sushi lounge“ vadovė Daiva Breivė.
Užsipildė pakankamai greitai. Kai jau buvo paskelbta „Kauno dienoje“, praktiškai per dieną dvi buvo viskas rezervuota.
Vasarą Kaunas atlaikė keturių dienų fiestą, kai vyko Eurolygos finalinis ketvertas. „Vienos dienos apyvarta siekdavo visos savaitės ar net daugiau, nuomojomės stalus, statėme gatvėje. Viršijo visus įmanomus lūkesčius. Pamenu, kaip savaitgalį teko važiuoti į kitą restoraną perpirkti alaus bačkų“, – pasakojo D. Breivė.
Kaune E. Sheerano koncertas – pirmasis istorijoje tokio masto komercinis renginys, per dvi dienas pritrauksiantis per 60 tūkst. žmonių. Jis pagal mastą lyginamas su popiežiaus vizitu, kai į Kauną suplūdo apie 100 tūkst. žmonių.
„Mes visgi tikimės iš kaimyninių šalių, iš Baltijos ir Skandinavijos regionų, kad žmonės turėtų atvykti būtent į šį koncertą“, – sakė turizmo informacijos centro „Kaunas IN“ direktorius Tadas Stankevičius.
Jau sukama galva, kokių veiklų prigalvoti turistams, kad šie ne tik pamatytų miestą, bet ir čia paliktų daugiau pinigų.
„Pagal šių žmonių poreikius, pagal jų tendencijas, ką jie nori pamatyti iš turistinės perspektyvos mieste, tą informaciją mes ir paruošime. Artėjant renginio datai vėlgi galvosime apie bendras akcijas ir su kitais miesto, tiek viešojo sektoriaus, tiek privataus sektorių, partneriai“, – apie planus, kaip priims turistus, pasakojo T. Stankevičius.
Naujausi komentarai