Pereiti į pagrindinį turinį

AB „City Service“ atsakymas „Kauno liftų“ direktoriui J. Guzavičiui

2013-05-03 19:57
AB „City Service“ atsakymas „Kauno liftų“ direktoriui J. Guzavičiui
AB „City Service“ atsakymas „Kauno liftų“ direktoriui J. Guzavičiui / Tomo Raginos nuotr.

Vakar „Kauno dienos“ interneto portale lankėsi ir į skaitytojų klausimus atsakė Jonas Guzavičius, bendrovės „Kauno liftai“ generalinis direktorius.

Pastaruoju metu „Kauno liftų“ pavadinimas garsiai skamba žiniasklaidoje dėl prieštaringai vertinamos monopolinės liftų modernizavimo sutarties su Kauno miesto savivaldybe. „Kauno liftų“ vadovas J.Guzavičius, pasinaudodamas ryšiais su įvairių institucijų valdininkais, pastaruoju metu mėgino sustabdyti daugiabučių namų liftų priežiūros konkursus, šitaip gelbėdamas savo bendrovės monopolinę padėtį ir trukdydamas Kauno gyventojams naudotis tokios kokybės ir kainos paslauga, kokią užtikrintų laisvos rinkos sąlygos.

Kaip ir derėjo tikėtis, J.Guzavičius, atsakydamas į parinktus skaitytojų klausimus, nepraleido progos užsipulti ir „Kauno liftus“ iš monopolininko pozicijų stumiančius daugiabučių namų administratorius.

Norime atsakingai pareikšti, kad J.Guzavičiaus teiginiai apie „City Service“ grupę yra tendencingai iškraipyti ir klaidinantys skaitytoją. Daugiabučių namų administratoriai nuo 2006 m. kiekvienam namui kaupiamas liftų modernizavimo lėšas laiko atskirose sąskaitose. Šios lėšos yra tikslinės, t. y. jos galės būti panaudotos tik to namo liftams modernizuoti. Skirtingai nei „Kauno liftai“, administratoriai visada galėjo pasakyti, kiek gyventojai yra sumokėję pinigų liftams prižiūrėti ir modernizuoti. Daugiabučių namų gyventojai, kurie kreipiasi ir kreipsis į administratorius, visuomet sulaukdavo ir sulauks išsamios informacijos apie jų namo liftų modernizavimo sąskaitą.

Tų namų, kuriuose įsikūrė bendrijos, ir kuriuose buvo modernizuoti liftai, sukauptus pinigus daugiabučių namų administratoriai pervedė savivaldybei. Tų namų, kuriuose liftai dar nebuvo pakeisti, sukaupti pinigai buvo perduoti bendrijų žinion, kad jos pačios spręstų savo turto priežiūros klausimus. Šiuos faktus daugiabučių administratoriai gali pagrįsti dokumentais.

O administratoriai, deja, nesulaukia jokios informacijos iš „Kauno liftų“ – slepiami liftų rekonstrukciją atlikusių rangovų parinkimą patvirtinantys dokumentai, sutartys su liftų rekonstrukciją atlikusiais rangovais, darbų priėmimo-perdavimo aktai, atsiskaitymą už atliktus liftų rekonstrukcijos darbus patvirtinantys dokumentai.

J.Guzavičiaus teiginiai apie „City Service“ grupės veiklą Vilniuje taip pat yra neteisingi. „City Service“ grupės įmonių administruojamuose namuose Vilniuje liftus prižiūri ne viena bendrovė, o kelios, tarp jų – visiems žinomos bendrovės KONE ir „Schindler-Liftas“.

Bendrovės „Kauno liftai“ direktorių J.Guzavičių kviečiame atsakyti ne tik į jam patinkančius skaitytojų klausimus. Vakar be atsakymo liko nemažai klausimų, daugiausia – nepatogių J.Guzavičiui. Padėdami šiems skaitytojams, jų klausimus paviešiname pakartotinai.

Donatas klausė: „Gan senokai Neries kr. 25-ajame name sumontuoti nauji liftai, jau kuris laikas mokame už juos išsimoketinai kaip ir Taikos pr., gal galėtumėte pasakyti tiksliau, kada jie įrengti ir kiek kainavo projektas, nes galėtume paskaičiuoti, ar nepermokame už juos? Pagarbiai Donatas.“

V.Krėvės pr. gyventojas klausė: „Mūsų name, V.Krėves pr., 2006–2007 m. buvo keičiamas liftas. Tuomet bandžiau visais įmanomais keliais išsiaiškinti, koks bus lifto tipas, kokių parametrų ir t. t., bet iš savivaldybės gavau tik atsakymą, kad kabina ir visos šachtos durys bus nerūdijančio plieno. Jokių kitų techninių parametrų sužinoti nepavyko. Durys buvo sumontuotos paprasto plieno ir nudažytos. Šiandien jau turime nusilupusias ir pradėjusias rūdyti duris. Taip pat mačiau, kaip montuotojai dažė parūdijusį kabinos rėmą. Tai ar galima laikyti, kad sumontuotas naujas liftas? Ar liftas saugus, jei rėmas senas ir tiesiog nudažytas? Kodėl durys yra sudėtos pigesnės ir nepatvarios?“

Živilė klausė: „Laba diena. Per kiek laiko turi sureaguoti jūsų įmonės darbuotojai į gautą pranešimą apie lifto gedimą, t. y. atvykti taisyti lifto? Ar normalu, kad jūsų darbuotojams lyg ir pašalinus gedimą, kitą dieną vėl atsinaujina tas pats gedimas? Ir tai nuolat tęsiasi.“

Andrius iš Šarkuvos g. 7 klausė: „Kai kalbėjome su meistru, kuris paleido liftą, po jūsų žodžiais menamo strigimo, gaudyklė suveikia tada, kai liftas krenta, o ne užstringa. Ar teisinga, jūsų manymu, dezinformuoti gyventojus? Kodėl taip sunku pripažinti, kad vos neįvyko nelaimė ir kad reikia imtis priemonių šiai situacijai išspręsti? Ko trūksta, kad liftai veiktų tinkamai?“

Angelė klausė: „Kodėl jūsų įmonei (privačiai) savivaldybė suteikė teisę modernizuoti liftus be gyventojų pritarimo? Gal kiti būtų pasiūlę gerokai mažesnę kainą.“

Aurelijus klausė: „Sakykite, kodėl organizuodamas viešųjų ryšių akciją mėginate išsisukti nuo keblių klausimų – liftų modernizavimo istorijos skaidrumo ir to, kaip organizavote valdininkų spaudimą siekdamas išsaugoti Kauno liftų monopolį?“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų