Baigtas Kauno Kleboniškio tilto remontas – pirmadienio rytą eismas judriausiu Lietuvos tiltu atnaujintas - pakeisti tilto lankstai ir deformacinės siūlės.
“Šiuo tiltu vyksta labai intensyvus eismas, o vairuotojai kelio darbais nėra patenkinti, nes čia susidaro nemažos transporto spūstys. Pagal sutartį mes eismą tiltu turime paleisti praėjus ne daugiau nei 6 savaitėms nuo darbų pradžios, o darbai čia yra ne maži. Nenorėjome laukti panašaus incidento, koks nutiko su pirmuoju tiltu. Lankstai ir deformacinės siūlės jau buvo susidėvėję, todėl nuspręsta juos pakeisti“, - naujienų portalui delfi.lt sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas.
Tiltą remontavo didžiausia šalyje kelių ir tiltų statybos bendrovė "Kauno tiltai".
Magistralėje Vilnius-Klaipėda esančiu tiltu per Nerį per parą pravažiuoja iki 55 tūkstančių automobilių.
2009 metų pradžioje dėl didelio eismo intensyvumo ir prastų oro sąlygų įgriuvo vienas iš Kleboniškio tiltų – Vilniaus kryties tiltas įsmuko apie 20 centimetrų - jame yra po du lankstus ir deformacines siūles. Klaipėdos kryptimi esančiame tilte tiek lankstų, tiek deformacinių siūlių yra po 5.
Naujausi komentarai