Pereiti į pagrindinį turinį

Bankas pasiklydo tarp dviejų Petrų

2015-01-26 03:00

Vienas kaunietis sunerimo, kai banko mokėjimo kortelės PIN kodą, turėjusį pasiekti jį paštu, bankas išsiuntė kitu adresu.

Artūro Morozovo nuotr.

Vienas kaunietis sunerimo, kai banko mokėjimo kortelės PIN kodą, turėjusį pasiekti jį paštu, bankas išsiuntė kitu adresu.

"Nustebau, kai kaimynas į rankas padavė man adresuotą laišką, bet išsiųstu ne ten, kur gyvenu", – pasakojo Petras Rutkauskas, gyvenantis Baltų pr. 33 name, rankose laikydamas voką su PIN kodu, kuris buvo pristatytas į Naujakurių g. 33 namą – taip pat Šilainiuose. Adresuose nurodyti namų numeriai sutampa, bet butų numeriai – net nepanašūs.

Vyras dar labiau suglumo ir nustėro laiške perskaitęs pastabą, kad kitu laišku jam bus išsiųsta ir jo naujoji banko mokėjimo kortelė. "Gerai, kad kodas kažkaip vis dėlto pakliuvo į mano rankas. O kur nueis laiškas su banko kortele? Ar kas nors tuo nepasinaudos ir neištuštins mano banko sąskaitos?" – susirūpino į "Kauno dieną" skambinęs kaunietis.

Jis bandė skambinti banko "Swedbank" informacijos telefonu ir pasiaiškinti, ar banko kortelė jau išsiųsta ir kokiu adresu. Banko atstovas iš pradžių paprašė padiktuoti kažkokius kodus. Jų nesulaukęs, P.Rutkauskui patarė kreiptis į artimiausią banko klientų aptarnavimo padalinį.

"Bankas suklydo, o aš turiu gaišti savo laiką ir aiškintis", – supratimo pasigedo vyras. Jis pasakojo niekuomet negyvenęs Naujakurių g. Iki šiol visus "Swedbank" laiškus gaudavęs tvarkingai – į namus Baltų pr.

"Swedbank" atstovui spaudai Sauliui Abraškevičiui ši situacija iš pradžių pasirodė keistoka, bet išsiaiškino, kad taip tikrai nutiko.

"Esmė, kad du Kauno gyventojai turi tą patį vardą ir pavardę, ir tai įnešė painiavos. Vienam banko klientui adresuotas laiškas per kažkokią klaidą buvo atneštas jo bendravardžiui ir bendrapavardžiui, nors pastarojo adresas buvo visai kitoks nei tikrojo adresato. Kitaip sakant, vienas žmogus gavo laišką, nors jo nelaukė. Kitas to laiško laukė, bet laiškas nukeliavo ne jam. Tikrojo gavėjo banko kliento adresas laiške nurodytas teisingai. Kodėl laiškas pasiklydo – belieka spėlioti", – komentavo S.Abraškevičius.

Vis dėlto, jo teigimu, nėra ko baimintis, jeigu siunčiama mokėjimo kortelė ar PIN kodas, ar abu pakliūva ne į savininko rankas. "Nauja mokėjimo kortelė nėra aktyvi ir ja pasinaudoti net ir labai norint nepavyks", – ramino banko atstovas.

Kortelę aktyvuoti gali tik tikrasis jos savininkas, naudodamasis savo "Swedbank" interneto banko paskyra. "Be to, kortelė ir PIN kodas yra siunčiami atskirais laiškais. Jei klientas gautų pažeistą voką su kortele ar PIN kodu ar kiltų bent menkiausių įtarimų, kad vokas buvo atplėštas, tiesiog reikia grąžinti neaktyvintą kortelę į "Swedbank", ir ji bus pakeista", – patarė S.Abraškevičius.

Jeigu nutiktų taip, kaip šiuo atveju, ir gyventojui būtų pristatyta ne jam skirta mokėjimo kortelė ar laiškas su PIN kodu, jis rekomendavo nedelsiant apie tai informuoti "Swedbank" ir grąžinti kortelę į artimiausią "Swedbank" klientų aptarnavimo padalinį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų