Darbai įgauna pagreitį: kelininkai triūsia visose pakaunės seniūnijose

Kauno rajone įsisiūbavo gatvių asfaltavimo ir duobių lopymo darbai. Kelininkai šiuo metu triūsia visose seniūnijose.

Intensyviai dirba

Šiemet pakaunėje planuojama išasfaltuoti apie 25 km gatvių, šiems darbams skirta 5,8 mln. eurų. Taip pat už 200 tūkst. eurų žadama sutvarkyti 19 tūkst. kv. m duobių. Daugiausia duobių bus panaikinta Garliavos seniūnijoje.

Pasak Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėjo Tautvydo Tamošiūno, daugiausia gatvių asfaltavimo darbų numatyta atlikti Neveronių, Alšėnų ir Zapyškio seniūnijose. Būtent jose ir bus asfaltuojamos ilgiausios atkarpos: Neveronių seniūnijoje – 1 707 m, Krašto gatvė (čia tęsiami pernai pradėti darbai), Alšėnų seniūnijoje: Lakštingalų gatvė (1 470 m), Kampiškių gatvė (1 400 m) ir Vyčio Kryžiaus gatvė (1 350 m), o Zapyškio seniūnijoje – 1 410 m Ilgoji gatvė. Be Krašto gatvės, tęstinis yra ir dviračių tako Kačerginė–Zapyškis projektas.

Netrukus bus asfaltuojama T.Masiulio gatvė Piliuonoje (Taurakiemio seniūnija).

Prisideda ir ūkininkai

Pagal Kauno rajono savivaldybės tarybos nustatytą tvarką, asfaltuojamų gatvių eilė sudaroma seniūnaičių sueigose. Tačiau, kaip ir kasmet, prie gatvių asfaltavimo darbų 50 proc. savo lėšų prisidėti panoro fiziniai ir juridiniai asmenys: tada nereikia laukti bendroje eilėje, gatvė asfaltuojama greičiau. Daugiausia gatvių – Pakalnės, Kaštonų, Kankorėžių, Dviratininkų, Gimtinės ir Vidurio – prisidedant asfaltuojama Karmėlavos seniūnijoje. Pirmumo teisė šiemet taikoma ir Kampiškių ir Lakštingalų gatvėms Alšėnų seniūnijoje, Kanų gatvei Garliavos seniūnijoje, Kernavės – Raudondvario seniūnijoje, Maumedžių ir Arboretumo – Samylų seniūnijoje.

Šiemet fiziniai ir juridiniai asmenys planuoja prisidėti 411 tūkst. eurų suma. "Kelių remontas ir tiesimas reikalauja didžiulių investicijų, todėl esu dėkingas verslininkams, ūkininkams, visiems, kurie prisideda prie kelių tvarkymo", – teigė Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.

Kauno rajone iš viso yra 1 745 km vietinės reikšmės kelių. 515 km yra asfaltuota, 998 km – žvyrkeliai ir 232 km – su grunto danga. Pasak V.Makūno, Lietuvoje tikriausiai nėra kitos savivaldybės, kurioje taip sparčiai plėtotųsi gatvių tinklas. Tai lemia itin sparti verslo ir gyvenamojo sektoriaus plėtra šiame krašte.

Daugiausia gatvių asfaltavimo darbų numatyta atlikti Neveronių, Alšėnų ir Zapyškio seniūnijose.

Atnaujinamos Karmėlavos gatvės

Šiandien prasidėjo Kęstučio ir Piliakalnio gatvių Karmėlavoje rekonstrukcijos darbai. Juos atliksiančios viešųjų pirkimų konkursą laimėjusios bendrovės "Fegda" atstovai pažadėjo, kad remontas didelių nepatogumų gyventojams nesukels – bus daroma viskas, kad trikdžiai būtų minimalūs.

"Šios gatvės yra prastos kokybės, asfalto danga lopyta. Šaligatviai išsiklaipę ir išlūžinėję, todėl remontas buvo būtinas", – sakė Kauno rajono savivaldybės administracijos direktorius Šarūnas Šukevičius.

Kęstučio gatvė yra pagrindinis kelias į kapinių teritoriją, ja nuolat važinėja maršrutinio ir sunkiojo transporto priemonės. Analogiška situacija – dalyje Piliakalnio gatvės. Atkarpoje tarp Kęstučio ir Pušyno gatvių eismas taip pat intensyvus, todėl šiose vietose bus patiesta speciali dvisluoksnė asfalto danga.

T.Tamošiūnas pasakojo, kad numatyta rekonstruoti 327 m Kęstučio gatvės ir 628 m – Piliakalnio gatvės, abiejose pusėse įrengiant šaligatvius. Važiuojamosios dalies plotis bus nuo 5,5 iki 7 m, naujųjų šaligatvių – 1,5–2 m. Kartu planuojama įrengti paviršinių nuotekų tinklus, atnaujinti apšvietimą. T.Tamošiūnas patikino, kad Kęstučio gatvėje į statybą patenkantys medžiai bus išsaugoti – tam šaligatviai bus daromi platesni, aplink medžius įrengtos metalinės grotelės.

Rekonstrukcijos projektas, kurio vertė beveik 1 mln. eurų, buvo parengtas Kauno rajono savivaldybės užsakymu. Jis finansuojamas savivaldybės biudžeto ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir lėšomis.

Pagal sutartį numatyta darbų pabaiga – 2022 m, bet tikimasi, kad jie bus baigti kur kas anksčiau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Neveroniškis

Neveroniškis portretas
Na, asfaltuota Krašto gatve jau senokai važiuojame ir keikiame projektuotojus. 5 paguldyti policininkai dar pusė bėdos, bet specialiai suraityti posūkiai, kur vos prasilenkia lengvieji automobiliai- protu nesuvokiama. Pamatei atvažiuojant autobusą, net mikriuką- turi sustoti prieš posūkį ir praleisti. Jau buvo avarija toje vietoje su autobusu. Ir taip padaryta pagrindiniame kelyje, kai tuo tarpu šalutinis- tiesus. Tai gal reikėjo tiesų padaryti pagrindinį kelią, o šalutiniu važiuojantys tegul raitosi, jei taip norima saugumo.

t

t portretas
tikrai p.Makūnai kodėl Miestelėnų g. palikta neasfaltuota 200m atkarpa per vidurį ? Ir gyventojų čia daug ir eismas didelis .

Įdomūs dalykai, Makūnai

Įdomūs dalykai, Makūnai portretas
Miestelėnų gatvė Seniavoje ant popieriaus yra išasfaltuota visa, o realybėje 200 m per vidurį žvyrkelis...
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių