Vairuotojai pyksta
Išvažinėtos, duobėtos įvažos į viešojo transporto stoteles apkarto ir vairuotojams, ir keleiviams. Vairuotojai tarsi lyno akrobatai laviruoja pataikyti į mažiau iškilnotas asfalto vietas, tik ne visada tai pavyksta.
Nemalonu keleiviams, gadinama transporto priemonė.
"Mes, autobusų ir troleibusų vairuotojai, kai kuriose stotelėse laviruodami girdime, kaip transporto priemonės dugną rėžia nelygus asfaltas. Nemalonu keleiviams, gadinama transporto priemonė", – guodėsi į redakciją paskambinusi troleibuso vairuotoja.
Anot moters, gerokai daugiau keblumų lietingą dieną – pastebėjęs atvažiuojantį troleibusą ar autobusą, keleivis turi trauktis toliau nuo gatvės, nes kokio stiprumo purvinas dušas, ištrykš iš po ratų, prognozuoti neįmanoma. Neatidesniesiems įdubose ir duobėse susikaupusio lietaus vandens kartais nepavyksta išvengti.
Stengiasi prižiūrėti
"Atsikratėme duobėto miesto titulo, tačiau per šiuos kelerius metus tikrai dar ne visas gatves sutvarkėme. Pripažįstame problemą, tačiau ją išspręsime kompleksiniu kapitaliniu gatvės remontu", – konstatavo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Anot jo, kritinės vietos, kuriomis važiuodamas viešasis transportas braukia dugną, tvarkomos operatyviai. "Kiekvieną savaitę susitinkame su bendrovės "Kauno autobusai" atstovais ir išklausome jų pastabas. Žinoma, dėl įvažos į stotelę nesiimame kapitališkai tvarkyti visos gatvės, tačiau vietinius patvarkymus atliekame", – aiškino vedėjas.
Kaip probleminės vietos pavyzdį savivaldybės atstovas paminėjo Mituvos stotelę Savanorių prospekte. "Mituvos stotelėje buvo įkritę lietaus surinkimo šulinėliai. Praėjusią savaitę "Kauno vandenys" sutvarkė įkritusius šulinėlius. ir problema dabar išspręsta", – paaiškino vedėjas.
Dažniausiai tokia situacija viešojo transporto stotelėse būna tose gatvėse, kurios ilgai nebuvo tvarkomos.
Savivaldybės atstovas tikino, kad probleminės įvažos į stoteles tvarkomos nuolat, frezuojami susiformavę nelygumai, paklojama nauja danga, tačiau sutiko, kad taip problema išsprendžiama tik tam tikram laikui.
"Dažniausiai tokia situacija viešojo transporto stotelėse būna tose gatvėse, kurios ilgai nebuvo tvarkomos. Natūralu, kad tokiose gatvėse būna rimtesnių problemų", – sutiko A.Pakalniškis. Kauniečiai skundėsi dėl kelių stotelių S.Žukausko ir Kovo 11-osios gatvėse, tačiau apie šių vietų problemas A.Pakalniškis prisipažino dar negirdėjęs. Pasak jo, apie problemines vietas viešojo transporto vairuotojai turėtų informuoti bendrovės "Kauno autobusai" vadovybę.
Viliasi kokybės
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas išaiškino, kad nelygumai viešojo transporto stotelėse susiformuoja dėl dviejų priežasčių: kai nebūna reikiamo pagrindo, deformuojasi danga arba asfaltbetonio danga būna netinkama.
"Visko būna. Pasitaiko, kad ir tuoj po gatvės remonto išlenda rangovų brokas, pasirodo asfalto įtrūkimų. Tikriname, renkame komisijas, įforminame defektinius aktus. Samdome techninę priežiūrą. Jie turi laboratoriją, tikrina, prižiūri, daro bandymus, matuoja asfaltbetonio sluoksnius. Nepaisant to, vis tiek išlenda defektų", – kasdieniais rūpesčiais dalijosi A.Pakalniškis.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas priminė, kad sugriežtėjo ir Kelių direkcijos reglamentavimas dėl darbų kokybės. Anksčiau, jei asfaltbetonis paklojamas plonesnis nei turėtų būti, pagal tam tikras formules apskaičiuojama, kiek savivaldybės turi sumokėti darbus atliekančiai bendrovei. Šiandien, jei rangovas neįvykdo sutartinių reikalavimų, privalo perdaryti arba jam visai nemokama už darbą.
"Tikrinama būdavo nuolatos, tik buvo didesnės tolerancijos ribos. Mums, kaip užsakovams, geriau griežtesni reikalavimai. Rangovai žino, kad nukrypimai neleidžiami ir turi padaryti gerai, arba jiems nebus mokama", – kokybės reikalavimus priminė A.Pakalniškis.
Naujausi komentarai