Pirmadienį ryte išmontuotos L. Sapiegos ir E. Ožeškienės gatvių sankirtoje buvusios laikinos žiedinės sankryžos konstrukcijos. Kol bus nuspręsta, ką daryti toliau, eismas šioje sankryžoje vyks įprastine tvarka.
Intensyviu eismu pasižyminčioje L. Sapiegos ir E. Ožeškienės gatvių sankirtoje keletą savaičių vairuotojus pasitikdavo laikina žiedinė sankryža. Šiuo eksperimentu siekta išsiaiškinti, ar šioje vietoje reikėtų įrengti stacionarią žiedinę sankryžą.
„Artimiausiame Eismo saugumo komisijos posėdyje bus įvertinti šio eksperimento rezultatai ir bus sprendžiama, ką daryti toliau – ar pradėti stacionarios žiedinės sankryžos projektavimo darbus, ar pasilikti prie įprastinės tvarkos“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Jeigu Eismo saugumo komisija nuspręs įrengti stacionarią žiedinę sankryžą, šie darbai bus vykdomi kitais metais.
Portalas kaunodiena.lt jau rašė, kad urbanistas Alvydas Steponavičius sprendimą šioje vietoje įrengti žiedinę sankryžą pavadino absurdišku.
„K. Donelaičio ir L. Sapiegos gatvių sankirtoje siūloma žiedinė sankryža būtų didelis svetimkūnis. Ji pakeistų pačią erdvę, nederėtų prie architektūros“, – įsitikinęs A. Steponavičius, kuris ne vienerius metus buvo Kauno vyriausiasis architektas.
Architekto nuomone, savivaldybė gali lengvai sutaupyti bent 0,5 mln. litų, pastačiusi vos vieną kelio ženklą, kuris iš L. Sapiegos g. leistų sukti tik į dešinę.
Naujausi komentarai