ES ir Lietuvos Respublikos Vyriausybė paskelbė žaliąjį kursą, todėl ekologiškos transporto priemonės palaipsniui turėtų pakeisti taršųjį automobilių ūkį. Dėl to sutaria ir politikai, ir vežėjai.
„Kautros“ generalinis direktorius L. Skardžiukas pasakojo, kad naujasis autobusas skirtas priemiesčiams, todėl nėra žemagrindis, tačiau pritaikytas ir neįgaliesiems. Autobusas – 13 m, erdviame salone yra 60 patogių sėdimų vietų, sėdynės su saugos diržais, yra vieta neįgaliojo vežimėliui.
Autobuso agregatai – vakarietiški, žinomų gamintojų. Baterijų blokus gali sudaryti nuo keturių iki dešimties baterijų, vienos baterijos talpa – 35 kW. Su šešių modulių baterijomis autobusas gali nuvažiuoti maždaug 300 km. „Baterijų veikimo laikas priklauso nuo vairavimo stiliaus, oro temperatūros ir vietos, kur važiuojama – mieste ar priemiestyje“, – pasakojo „Kautros“ generalinis direktorius.
Transporto priemonėje sumontuotos moderniausios saugumo sistemos. Vairuotojo vieta patogi: yra skaitmeninis ekranas, USB jungtys, alkoblokas. Autobusas jau atliko SORT bandymus ir turi Europos laboratorijos sertifikatą.
V. Makūnas kalbėjo, kad ekologiškas viešasis transportas labiausiai derėtų Kauno rajono kurortinėje teritorijoje, svarstytinas maršrutas ir iki Ežerėlio.
L. Skardžiukas patikino, kad, užsakius autobusą, jis galėtų būti pagamintas per metus ir jau kitąmet vežti keleivius. Per išvyką diskutuota ir apie tai, kaip pagerinti keleivių aptarnavimą, sutarta galinėse maršrutų stotelėse įrengti tualetus.
Prie Adanos miesto įsikūrusi „Temsa“ gamykla per metus pagamina virš 4,5 tūkst. autobusų, kurie važiuoja 66 pasaulio šalyse. „Kautra“ yra oficialus „Temsa“ atstovas Lietuvoje. Smaragdine spalva nudažyti šių gamintojų autobusai rieda ir Kauno rajono savivaldybės maršrutais.
Naujausi komentarai