Tai buvo ketvirtasis projekto dalyvių susitikimas, kurio pagrindinė tema – „Emocinis intelektas – vienas iš būdų užkirsti kelią patyčioms“.
Projekto dalyviai Lietuvoje viešėjo savaitę. Pirmą dieną dalyviai mėgavosi tautinių šokių ansamblio „Vėjo malūnėlis“ šokiais ir pažindinosi žaisdami.
Po smagių pokalbių prie arbatos ar kavos mokiniai kibo į koliažų gamybą. Iš atsivežtų žurnalų vaikai kūrė savo šalies pristatymus atskleisdami paauglių aktualijas: laisvalaikio leidimo būdus, mėgstamus žymius žmonės, populiarius prekių ženklus, filmus, muziką ir kitus jų amžiui svarbius dalykus.
Antra ir trečia mobilumo diena buvo skirta Lietuvai pažinti. Klausydamiesi charizmatiško gido pasakojimų projekto dalyviai tyrinėjo lankytinas sostinės vietas ir mėgavosi tradiciniais lietuviškais patiekalais. Rudeniniam lietui nurimus, keliavo į Trakus, kur lankėsi Trakų pilyje ir jos apylinkėse. Vėliau vyko į Grūto parką Druskininkuose ir paskutines jėgas atidavė lipdami į Merkinės apžvalgos bokštą.
Ketvirtoji diena buvo skirta Kaunui. Ryte dalyviai aplankė Kauno pilį, Senamiestį ir grožėjosi atsinaujinusia Laisvės alėja. Popietė buvo skirta pojūčiams. Drąsiausieji lankėsi Sobore įrengtoje aklųjų instaliacijoje, kur patyrė neapsakomus jausmus. Diena pasibaigė Nacionaliniame M.K.Čiurlionio dailės muziejuje, kuriame aplankė kelias ekspozicijas ir paniro į pojūčius, kuriuos suteikė virtualiosios realybės filmas „Angelų takais“. Abejingo neliko nė vieno, o mokytoja iš Turkijos sakė: „Dar niekada nesu patyrusi nieko panašaus, nes buvau rojuje.“
Penktadienio rytą dalyviai gamino prisiminimo ženkliukus talkinant Kauno taikomosios dailės mokyklos komandai. Pasivaišinę kava ir šakočiu vyko į Raudondvario dvare organizuotą gintaro edukaciją ir pasigamino apyrankių iš gintaro detalių. Popietės pabaigoje dalyviams įteikti sertifikatai.
Projektas „Who we are“ (2020-1-TR01-KA229-093260_4) finansuojamas pagal ES programos „Erasmus+“ 2 pagrindinį veiksmą (KA229) „Bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės“.
Naujausi komentarai