Nuo sekmadienio ryto iki pirmadienio vakaro dėl "Kauno autobusuose" iškilusio sistemos gedimo kauniečiai negalėjo pasipildyti viešojo transporto e. bilietų.
Jų prekyba buvo sutrikusi beveik visose platinimo vietose. Tebuvo likusios dvi alternatyvos – pildyti internete arba įsigyti bilietą pačiame autobuse ar troleibuse.
Pasak "Kauno autobusų" e. bilietų sistemos inžinieriaus Manto Žiulpos, sekmadienį, maždaug nuo 10 iki 13 val., e. bilietų prekyba buvo visiškai sustojusi.
M.Žiulpos teigimu, sekmadienį po pietų e. bilietą jau buvo galima papildyti prekybos centro "Maxima" kasose. Spaudos kioskuose nesklandumai pašalinti pirmadienį vakare, tačiau ne visi buvo apie tai informuoti.
Kaip teigė "Narvesen" Pirkimų ir Marketingo departamento direktorius Paulius Grygalis, spaudos kioskams laiku nepranešta, kad nesklandumai panaikinti.
"Kauno autobusų" e. bilietų sistemos inžinierius tikino, kad pirmadienį spaudos platinimo vietoms buvo išsiųsti pranešimai, jog gedimas pašalintas.
"Mes pašalinome sistemos nesklandumus, tačiau vėliau problemų su ja kilo pačiose spaudos platinimo vietose. Jos dėl vidinių problemų e. bilietais prekiauti pradėjo vėliau – "Lietuvos spauda" apie 12 val. 30 min., o "Kauno spauda" – maždaug 17 val. 30 min.", – teigė M.Žiulpa.
Keleiviai apie daugiau nei parą užstrigusią sistemą nebuvo informuoti, todėl "Kauno autobusai" sulaukė daugybės skambučių į nemokamą informacinę liniją.
Pasak M.Žiulpos, sužinoję problemą specialistai iškart ėmėsi ją spręsti, o informuoti visuomenę tiesiog nepagalvojo.
Naujausi komentarai