Pereiti į pagrindinį turinį

Gyventojai pasirinko dirbančiuosius, o ne žadančiuosius

2017-11-23 10:38

Kaune yra per 5 tūkst. daugiabučių, kone pusė jų prižiūri samdomi administratoriai. Daugiabučių gyventojai vis labiau įsitikina, kad konkrečiais darbais turi užsiimti konkrečią sritį išmanantys profesionalai. Juk nekviečiame dažytojo, kai užsikemša kanalizacija.

Kartu: kaunietis Darius pabrėžė, kad padedamas "Kauno centro būsto" darbuotojų nuveikė naudingų gyventojams darbų
Kartu: kaunietis Darius pabrėžė, kad padedamas "Kauno centro būsto" darbuotojų nuveikė naudingų gyventojams darbų / Vilmanto Raupelio nuotr.

Aukso vidurys

Daugiabučių namų administratorių atrankos netrukus skaičiuos galutinius rezultatus. Kai kurios administravimo paslaugas teikiančios įmonės jau žino, kad iš esmės klientų skaičius nepakito. Gal tik kažkiek persiskirstė.

"Mano Būstas" administruoja per 1,5 mln. kv. m ploto daugiabučių. Kaune šią bendrovę galima vadinti paslaugos lydere. Didžioji dalis "Mano Būsto" grupės įmonių klientai išreiškė norą toliau tęsti bendradarbiavimą.

"Šioks toks persiskirstymas įvyko, tačiau klientų skaičius iš esmės nepakito. Labiau tai palietė Centro gyventojus. Kai kurie tiesiog pakeitė jų daugiabučių valdymo formą – ėmė veikti pagal jungtinės veiklos sutartis ir patys rūpinasi jų daugiabučiais", – pokyčius rinkoje analizavo "Mano Būsto" Kauno regiono vadovas Vytautas Junevičius.

Pasirinkusiuosius kitą daugiabučių valdymo formą, pakeitė nauji klientai, todėl bendrovės "Mano Būstas" teikiamų pastatų priežiūros paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius beveik nepakito. V.Junevičius džiaugėsi, kad gyventojai parodė pasitikėjimą ir įvertino bendrovės ilgametę patirtį bei teikiamas paslaugas.

"Tikriausiai žmonės suprato, kad geriau rinktis profesionalus. Gyventojų pasirinkimas – mūsų darbo rodiklių įrodymas", – vertino "Mano Būstas" Kauno regiono vadovas. V.Junevičius įsitikinęs, kad nėra vieno faktoriaus, veikiančio gyventojų pasirinkimą. Lemia detalių visuma.

Administratoriai pastebi, kad gyventojams siūloma žema paslaugos kaina, toli gražu nėra pagrindinis faktorius. "Susideda visos dedamosios ir visas kompleksas kokybiškų paslaugų bei kainos santykis. Žema kaina negarantuoja kokybės, teikiamos paslaugos greitis nulemia didesnę finansinę išraišką. Pas mus yra paslaugų ir kainos vidurkis", – pranašumus pabrėžė Kauno regiono vadovas.

Išgirsti poreikiai

Baltijos prospekto daugiabutyje gyvenanti Jurgita kartu su kaimynais balsavo už tai, kad būtų pratęsta sutartis su "Šilainių būstu".

"Mes prie jų jau pripratę. Žinome, kad jei kils kokia bėda, jie reaguos, padės. Didelių problemų su administratoriumi neturime. Buvo kaimyno bute vamzdžiai trūkę. Paskambinome nurodytu bendruoju telefonu, iš karto atsiuntė avarinę tarnybą ir sutvarkė", – realią situaciją prisiminė Jurgita.

Daugiabučio gyventojai palankiai vertino "Šilainių būsto" lankstumą atsiskaitant už paslaugas. Jeigu sąskaita būna didesnė, galima sutarti ne vienu mokėjimu padengti išlaidas, o paskirstyti taip, kad gyventojams nebūtų labai skausminga.

"Siūlėsi mums čia visokie konkurentai, bet pasiskaitėme, ką apie juos rašo, ir likome prie savų. Bendrijos nenorime, nes neturime name tokio žmogaus, kuris gebėtų atlikti šį darbą", – bendrą gyventojų sprendimą išdėstė Jurgita.

Palankiai "Kauno centro būsto" darbą vertino Kęstučio gatvės daugiabučio namo gyventojas Darius. "Esame patenkinti administratoriaus darbu. Tarpininkauju gyventojams sprendžiant šilumos mazgo renovacijos darbus. Yra keli projektai, kur su "Centro būstu" bus atlikta šilumos mazgo rekonstrukcija. Butuose bus įrengti moduliai. Žmonės galės patys reguliuotis šilumą, bus modernizuotas šilumos punktas, sumažės išlaidos", – aiškino Darius.

Centro gyventojų rūpesčiai specifiniai – namai seni, nusidėvėję, tačiau gelbsti adekvatus administratorių požiūris. Kaunietis neslėpė patyręs bendravimo ypatumų ir su kitais pastatų priežiūros administratoriais. Mandagiai nutylėję prisiminimus, kaunietis tepasakė, kad patirties būta ne itin malonios.

Tikriausiai žmonės suprato, kad geriau rinktis profesionalus. Gyventojų pasirinkimas – mūsų darbo rodiklių įrodymas.

Pasitikėjimas įpareigoja

Daugiabučių priežiūros sektoriuje pastebima, kad renovuotų namų gyventojai mažiau skundžiasi administratoriais. Tai visiškai natūralu, nes sutvarkyta aplinka, sureguliuota šildymo sistema, laiku atliekamas įvairių sistemų remontas. Visi būna patenkinti, nes pasiektas rezultatas.

Prastesnės būklės daugiabutyje, tarkime, visų 60-ies butų gyventojų nuomonės gali būti skirtingos, nes jų name nėra geros gyvenimo kokybės. Vienas po kito rašomi skundai, o į namo gyventojų susirinkimą atėję apie dešimt gyventojų tik barasi ir dėl nieko nesutaria. Tačiau ar tuomet kaltas administratorius?

"Daugiabučių namų administratorių atrankos rezultatai aiškiai parodė, kad žmonės išmoko atskirti grūdus nuo pelų ir pasirinko tuos paslaugų teikėjus, kurie tęsi pažadus ir rūpinasi būsto priežiūra ne skambiais šūkiais, o realiais darbais. Mus džiugina gyventojų parodytas pasitikėjimas, tačiau kartu tai yra ir priminimas, kad žmonių pasitikėjimą būtina gerbti bei nenuvilti jų lūkesčių.

Būtent todėl nuolat tobuliname savo teikiamų paslaugų paketą ir siekiame teikti gyventojams tik pačias geriausias paslaugas, įsigilinant į kiekvieno kliento pageidavimus", – atrankos rezultatus vertino "Mano Būsto" daugiabučių namų administravimo departamento vadovas Mindaugas Genys.

Investicijos grąža

Siekdamas būti konkurencingas rinkoje "Mano Būstas" investavo į naujos įrangos įsigijimą. Šiai įmonių grupei priklausantys administratoriai užtikrina nepriekaištingą inžinerinės įrangos funkcionavimą, efektyvų energetinių resursų naudojimą, operatyvų reagavimą į skubius pranešimus 24 val. per parą ir mažesnes būsto priežiūros sąnaudas.

Ypač palankiai gyventojai atsiliepia apie "Mano Būsto" avarinę tarnybą. Pastaraisiais metais įmonė investavo į įrangą – atnaujino transporto parką, įsigijo specialios techninės įrangos, reikalingos sudėtingoms avarijoms šalinti nuotekų ir vandentiekio sistemose.

Avarinės tarnybos ekipažų turima įranga sukomplektuota taip, kad visi reikalingiausi įrankiai ir detalės būtų po ranka. Tokia standartizacija leidžia išvengti situacijų, kai užuot iškart pašalinus avariją tenka vykti pasiimti trūkstamų įrankių. Gyventojams garantuojamas greitesnis problemų sprendimas.

Kovo 11-osios gatvėje gyvenančiai Ilonai vos porą kartų teko kreiptis pagalbos dėl vamzdynų ir užsikimšusio nuotekų vamzdžio vonioje. "Ganėtinai greitai atvyko. Neprireikė laukti kelias dienas. Viską sutvarkė ir jau tą pačią dieną galėjau ramiai naudotis", – šyptelėjo mergina. Jos ir kitų namo gyventojų patirtis lėmė pastatų priežiūros administratoriumi ir toliau rinktis "Dainavo būstą".

Pastaruoju metu "Mano Būsto" įmonių grupė itin didelį dėmesį skiria išmaniųjų technologijų plėtrai ir siūlo gyventojams naudotis ne tik savitarnos portalais, bet ir išmaniąja programėle "e-Būstas", kuri leidžia ne tik sekti informaciją apie name vykstančius reikalus, akimirksniu apmokėti sąskaitas, bet ir išmaniuoju įrenginiu fiksuoti bei siųsti gedimus realiu laiku. To neturi nė vienas konkurentas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų