Kačerginės lenktynių trasa ruošiasi atgimti Pereiti į pagrindinį turinį

Kačerginės lenktynių trasa ruošiasi atgimti

2015-07-29 11:00 klaipeda.diena.lt inf.

Motokroso trasa, pritaikyta pasaulinio lygio čempionatams, modernus kartodromas, net kalnų slidinėjimo trasos – visa tai planuojama įrengti Kačerginės "Nemuno žiedo" lenktynių trasoje.

Kačerginės lenktynių trasa ruošiasi atgimti
Kačerginės lenktynių trasa ruošiasi atgimti / Evaldo Virkečio nuotr.

Motokroso trasa, pritaikyta pasaulinio lygio čempionatams, modernus kartodromas, net kalnų slidinėjimo trasos – visa tai planuojama įrengti Kačerginės "Nemuno žiedo" lenktynių trasoje.

Steigs vairavimo centrą

Nemuno žiedas – vienintelė Lietuvoje speciali automobilių bei motociklų žiedinių lenktynių trasa. Komplekse planuojama įkurti vairavimo mokymo centrą, kuris būtų vienintelis Kauno–Alytaus–Marijampolės regione, motokroso trasą, kurioje būtų galima surengti Europos ir pasaulio motokroso čempionatus. Taip iš esmės pertvarkyti Kačerginės lenktynių trasą numatoma "Nemuno žiedo" investiciniame projekte. Šį projektą viešosios įstaigos "Nemuno žiedas" direktorius Arūnas Samochinas pristatė Kauno miesto ir Kauno rajono savivaldybių atstovams.

"Ketiname įrengti ir modernų kartodromą, kuris suteiktų galimybę jauniesiems sportininkams pradėti automobilių sporto karjerą nuo kartingo vairo. Komplekso lankytojai turėtų galimybę išbandyti savo jėgas pramoginiais kartingais. Ateityje galėtų atsirasti lygumų bei kalnų slidinėjimo trasos", – kalbėjo A.Samochinas.

Kurs darbo vietas

Direktorius įsitikinęs, kad įgyvendinus projektą nauda regionui būtų akivaizdi. "Atsirastų daugiau kaip 50 naujų darbo vietų. Padidėtų turistų srautas: jie aplankytų ne tik kompleksą, bet ir Kaune bei rajone esančius viešbučius, restoranus, kavines, o verslininkai galėtų užsidirbti. Regiono vairuotojai galėtų tobulinti praktinius vairavimo įgūdžius" – vardijo A.Samochinas, siekiantis suburti dvi savivaldybes bendram tikslui – prisidėti prie Kačerginės "Nemuno žiedo" lenktynių trasos modernizavimo ir infrastruktūros sukūrimo.

Pasitarimo dalyviai sutarė, kad svarbu išjudinti ilgus metus su minimaliomis investicijomis egzistuojantį objektą.

"Įgyvendinus šį projektą būtų pasiektas ilgai lauktas proveržis. Jis nudžiugintų Lietuvos techninių sporto šakų gerbėjus ir suteiktų unikalią galimybę visam regionui pasinaudoti puikia proga kurti naujas darbo vietas, naujus verslus, pritraukti turistų ir papildomų pajamų", – tvirtino A.Samochinas.

Unikali lenktynių trasa

Kačerginės trasa išsiskiria reljefu, todėl sportininkai čia patiria daugiau emocijų. Kaimyninėse šalyse lenktynių trasos įrengtos lygumose.

Kauno rajono savivaldybės mero pavaduotojas Jonas Gurskas pastebėjo dar vieną Kačerginės trasos pranašumą – ji yra patogioje geografinėje padėtyje, arti Kauno, todėl lenktynių mėgėjams patogu atvykti. "Svarbu šią teritoriją sutvarkyti kompleksiškai, kad ji būtų patraukli sportuoti, praleisti laisvalaikį ir verslauti", – kalbėjo vicemeras.

"Atnaujinta lenktynių trasa, sutvarkyta komplekso infrastruktūra galėtų pritraukti automobilių, motociklų sporto entuziastų iš visos Europos", – vylėsi Kauno miesto mero pavaduotojas Povilas Mačiulis.

Kačerginės trasa įkurta 1961 m. Šiuo metu eksploatuojamas trumpiausias, 3,3 km ilgio "Nemuno žiedas".

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra