Per savaitę nesulaukusi svarbaus "Sodros" siųsto laiško, 54 metų kaunietė jo nusprendė ieškoti pati. Tačiau atsimušė tarsi į sieną – jai buvo paaiškinta, kad dokumentai yra pas "Greitojo kurjerio" darbuotoją, o su pastarąja susisiekti nepavyko.
"Man paskirtas neįgalumas, todėl laukiau svarbaus "Sodros" pranešimo, kokia pinigų suma man skirta ir nuo kada ji bus mokama. Jei siūlomos sąlygos netinka, per griežtai nurodytą terminą pagal įstatymą sprendimą galima apskųsti", – aiškino kaunietė Z.Z. (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), laukusi "Sodros" laiško.
Sausio 5 d. "Greitojo kurjerio" darbuotoja atnešė laišką, tačiau po 7 val. į darbą išvykstančios kaunietės nerado namuose.
Grįžusi po darbų, Z.Z. aptiko pranešimą apie kurjerio apsilankymą, kuriame nurodyti telefono numeriai, kuriais galima pasiskambinti ir suderinti laiką iki sausio 12-osios, kad laiškas būtų atneštas.
"Tačiau kelias dienas iš eilės kurjerio nurodytu numeriu niekas neatsiliepė", – pasakojo Z.Z. Ji paskambino antruoju pranešime nurodytu numeriu – tiesiai į "Greitąjį kurjerį".
"Šįkart, paaiškinusi situaciją, jiems palikau ir savo numerį. Man pasakė, kad susisieks su manimi tą pačią dieną arba kitos ryte", – prisiminė moteris.
Tačiau kaunietės laukė nusivylimas – skambučio ji nesulaukė nei tą pačią, nei kitą dieną, o nurodytu telefonu kurjerė vis dar neatsiliepė ir neperskambino.
"Atvyksiu pas jus, nes man šis laiškas svarbus, – vėl paskambinusi į laiškus platinančią įmonę pasiūlė kaunietė, tačiau atsakymas ją sutrikdė. – Jūsų dokumentas pas paštininkę, bet ji neatsiliepia. Deja, jūs ne pirmas žmogus, kuris tuo skundėsi. Galite patys nueiti į "Sodrą" ir pasidomėti laiško turiniu, jei tai itin svarbu."
"O ką daryti žmonėms, kurie laukia svarbių teismo sprendimų ar skubių laiškų?" – stebėjosi ir šio antradienio rytą laiško nesulaukusi Z.Z.
"Kauno dienai" antradienį paskambinus į "Greitąjį kurjerį", situacija pasikeitė akimirksniu. "Laiškas jau pristatytas", – pareiškė bendrovės "Greitasis kurjeris" Kauno padalinio vadovas Mindaugas Reimoris. Vėliau pasitikslinęs pas savo darbuotojus pripažino, kad nesklandumų būta.
"Darbinių problemų būna visiems, tačiau toks atvejis – pirmasis. Taip, žinau, kad žmonės anksti išeina į darbą, todėl laviruojame, paliekame telefono numerį. Kodėl niekas neatsiliepė į skambutį, dabar pasakyti sunku", – teisinosi vadovas.
Naujausi komentarai